Volvo drive in cinema

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Sammmyvannorel
2nd Gear member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22.07.2021 - 23:44

Hoe vet is dit: https://www.nieuwenhuijse.nl/nieuws/dri ... ight-2023/

Allemaal Volvo’s bij elkaar en dan lekker een filmpje kijken. Tis niet mijn dealer, maar wel dusdanig in de buurt dat ik er graag een stukje voor rij: wie wil er nou niet in die heerlijke Volvo stoelen een filmpje pakken 😃
V60 d3 gt r-design (facelift)
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24371
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Hebben we bij Hooftman ook eens gedaan, georganiseerd door de personeelsvereniging.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Sammmyvannorel
2nd Gear member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22.07.2021 - 23:44

Vanavond geweest: een woord ‘briljant’ beetje jammer van het weer waardoor de ruitenwissers aanmoesten ipv de raampjes open, maar als het volgend jaar weer is ga ik weer: morgen en overmorgen mag je ook met je niet Volvo boodschappenkarretje, ik maak ff reclame omdat het voor een goed doel is 😃

Geluid ging via fm, dus lekker de bass erin en eigenlijk misschien nog wel mooier dan in huis want echt ‘surroundgeluid’
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 d3 gt r-design (facelift)
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”