Radio opties XC90 2004

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mr.borrie
2nd Gear member
Berichten: 189
Lid geworden op: 23.12.2009 - 14:49
Locatie: Haarlem

Beste Volvo Vrienden,

Ik ben benieuwd naar de laatste opties die er zijn voor de XC90 voor radio alternatieven.
Ik kwam deze post al tegen en lijkt mij wel iets maar ik weer niet of het op mijn 2004 met kapotte radio/amp gaat werken?
viewtopic.php?t=85561
De situatie is al volgt. Ik heb dus een 2004 Volvo XC90 T6 Executive met alles erop. RTI, DVD in de hoofsteunen achteruitrij sensoren stuur bediening en de premium radio.
Mijn radio met GROM unit heeft het begeven na lang al keuren te geven. Ik dacht initieel aan een vervanger van de sloop maar die radio’s zijn allemaal oud aan het worden als ik online lees.
Wat is voor mij de beste keuzen als ik de volgende dingen het liefst zou behouden

* achteruit rij sensoren geluid
* stuur bediending
* DVD schermen in de hoofdsteunen (die lijkt er ook mee gestopt)

Ik kan mij voorstellen dat er iets bestaat dat al deze opties kan overnemen, wellicht zelf dat ik de schermen in de hoofdsteunen kan aansturen met een streaming service op de HU ?
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
volvo xc90 010
2nd Gear member
Berichten: 134
Lid geworden op: 24.07.2020 - 11:04
Locatie: vlaardingen

Er zijn geen fatsoenlijke inbouwers ! ik heb mijn tablet in spijkenisse laten inbouwen , lang verhaal kort , ik heb het uiteindelijk zelf maar ingebouwd, want ze snapte er niets van daar.
Gebruikersavatar
Gezinstank
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 15.06.2023 - 09:31
Locatie: Alkmaar

Bij ons in de buurt (en dus ook niet te ver bij Haarlem vandaan) zit Franke Car Electronics, zelf geen ervaringen mee maar wel goede dingen over gehoord. Niet geschoten is altijd mis :-D

EDIT: In mijn XC90 is ook een aftermarket scherm ingebouwd, met werkende parkeersensoren (los speakertje in plaats van over de boxen van de auto). Ook de stuur bediening werkt goed. DVD schermen in de hoofdsteunen moeten geen probleem zijn, mits je de juiste vervangende radio kiest. Het is tenslotte maar een video uitgang.
2004 Volvo XC90 2.5t AWD

2019 Renault Zoe R135 Edition One
1985 Porsche 924 2.0
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”