leren bekleding bijwerken

De Nederlandse coupé, een toekomstig klassieker
Plaats reactie
Gebruikersavatar
M480
1st Gear member
Berichten: 44
Lid geworden op: 04.01.2007 - 12:23

wie heeft er ervaring met leren bekleding bijwerken? Ik heb een andere 480 turbo gekocht (zal mijn avatar / foto's spoedig wijzigen) en deze heeft half lederen bekleding in donker grijs en daar zitten een paar kale plekjes op. Die wil ik weer mooi maken. Schoensmeer? Lederen meubel spul? Alle tips zijn welkom!
Gebruikersavatar
Driven2Shine
Forumsponsor
Berichten: 1402
Lid geworden op: 05.01.2009 - 14:01
Locatie: Huissen (naast Arnhem)
Contacteer:

Ik heb wel een mooi middel om leer weer soepel te krijgen en te voeden maar kale plekken gaan daar niet mee weg.
Je zou eens kunnen kijken of er een leer verfset te verkrijgen is ergens in jouw leder kleur.
maljaars
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 20.07.2008 - 00:33

Hallo, Ik heb ook half leer in mijn 480 automaat en dat is donkergrijs.
Dat was erg vaal en gekraakt. Ik heb het behandeld met zelfglanzende leercreme ( glanst niet echt dus dat is ok ) van het merk URAD.
Het is er ook in kleurloos, in grijs weet ik niet. In ieder geval werd het leer er heel mooi donker van, tegen het zwarte aanwat beter kleurt bij de stof in het midden van de stoelen vind ik. Werkt heel makkelijk met een sponsje. Gewoon er op strijken en later uitwrijven. Geeft niet af wat bij schoensmeer wel kan gebeuren. Gekocht bij een goede schoenhersteller. Pot waar ruimvoldoende in zit ( 200 gr) kost nog geen 10 euro.
succes.
Gebruikersavatar
M480
1st Gear member
Berichten: 44
Lid geworden op: 04.01.2007 - 12:23

dank je voor de tip!
480 turbo 1994 305 Black Metallic
480 turbo 1992 318 Paris Blue Metallic
Plaats reactie

Terug naar “De 480”