siemenscarkit aansluiten op hoofdsteun v /xc 70

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
xc70.ron
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 28.01.2005 - 21:58
Locatie: landgraaf

Heb een orginele carkit van siemens HKC-540
En wil deze aansluiten op een ingebouwde luidspeaker met microfoon in kopsteun de aansluiting is een 5 polige stekker die onder de stoel ligt.
Heeft iemand dit al eens geprobeert zo ja hoe dit dan aan te sluiten
Stekker verloop naar een nokia kit kan ik wel kopen voor 25 € bij de volvo gagagen maar is niet te koop voor andere merken als of die niet bestaan (heeft volvo daar soms aandelen in)
Volvo dealer zij advies was koop gewoon een nokia.das pas sevies he.
Guestuser

Zover ik weet heeft Volvo destijds 'origineel' alleen verloopstekkers geleverd voor de Nokia en Erickson carkits. Dit zijn gewoon de meest gangbaar en verkocht carkits/telefoons, dus logischerwijs denk ik dat Volvo (net als andere merken) dan ook daarvoor kiest om zoiets te gaan maken.

Theoretisch is het mogelijk om de carkit aan te sluiten via de zwanenhals telefoon, maar ik raad het je af. Waarom? Universeel zal je zo'n verloopstekkers denk ik niet vinden. Tevens wordt de kwaliteit van het geluid erg zwaar naar beneden gehaald. Denk hierbij aan zacht geluid met ruis, storingsgevoelig etc. Iets wat niet echt fijn is natuurlijk als je met iemand aan het telefoneren belt.
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2007”