S60 van JeroenSpock - motorwissel
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27881
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Jammer van de buis maar dat ie weer op eigen kracht thuis is gekomen is al de kers op de taart
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Ja toch verkopen, ik heb gewoon niks met die automaat.
Maar voor of na de vakantie naar Noorwegen?
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 13.06.2023 - 11:50
- Locatie: Drenthe
Lekker hoor, nu eerst even gewoon trots zijn en als de wagen je echt bevalt…
https://volvoforums.com/forum/volvo-s60 ... wap-72673/
De software in een paar modules moet worden aangepast, maar dat is te doen
https://volvoforums.com/forum/volvo-s60 ... wap-72673/
De software in een paar modules moet worden aangepast, maar dat is te doen
- Jiska
- 2nd Gear member
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Hoi Jeroen, wat word je volgende auto? Ga je de D5 weer berijden of ga je een andere auto kopen?JeroenSpock schreef: ↑14.05.2024 - 22:53Ja toch verkopen, ik heb gewoon niks met die automaat.
Maar voor of na de vakantie naar Noorwegen?
Opgegroeid met Volvo's en heb altijd volvo gereden.
Huidige auto:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 | 331.000km | 2024/Heden
Orestes velgen, 2.5T motor, AWD, HU850 / HP sound, Geartronic, Bi Xenon
Vorige Auto: (Profielfoto)
Volvo V70 2.4 D5 Edition Sport 2007 | 267.000km/420.000km | 2018/2024
Sentinels velgen, D5 moter, HU650 / Base audio, Navigatie, Adaptieve Xenon, Geartronic
Huidige auto:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 | 331.000km | 2024/Heden
Orestes velgen, 2.5T motor, AWD, HU850 / HP sound, Geartronic, Bi Xenon
Vorige Auto: (Profielfoto)
Volvo V70 2.4 D5 Edition Sport 2007 | 267.000km/420.000km | 2018/2024
Sentinels velgen, D5 moter, HU650 / Base audio, Navigatie, Adaptieve Xenon, Geartronic
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Weet ik nog niet, ben ook nog niet zo ver.
Jeroen, mooi dat het dus kan. Zag laatst ook al een video van die Willemverb oid, heeft hetzelfde gedaan met een V70R. Was een automaat, nu een M66 handbak.
Dus ja wat al niet kan he.
Jeroen, mooi dat het dus kan. Zag laatst ook al een video van die Willemverb oid, heeft hetzelfde gedaan met een V70R. Was een automaat, nu een M66 handbak.
Dus ja wat al niet kan he.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
- Jiska
- 2nd Gear member
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Die video heb ik ook laatst gezien. Best bijzonder dat dat hem is gelukt. Lijkt me een moeilijk klusje om het om te bouwen. Dacht dat het niet kon, maar zo blijkt maar weer dat alles kan
Opgegroeid met Volvo's en heb altijd volvo gereden.
Huidige auto:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 | 331.000km | 2024/Heden
Orestes velgen, 2.5T motor, AWD, HU850 / HP sound, Geartronic, Bi Xenon
Vorige Auto: (Profielfoto)
Volvo V70 2.4 D5 Edition Sport 2007 | 267.000km/420.000km | 2018/2024
Sentinels velgen, D5 moter, HU650 / Base audio, Navigatie, Adaptieve Xenon, Geartronic
Huidige auto:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 | 331.000km | 2024/Heden
Orestes velgen, 2.5T motor, AWD, HU850 / HP sound, Geartronic, Bi Xenon
Vorige Auto: (Profielfoto)
Volvo V70 2.4 D5 Edition Sport 2007 | 267.000km/420.000km | 2018/2024
Sentinels velgen, D5 moter, HU650 / Base audio, Navigatie, Adaptieve Xenon, Geartronic
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Straks even de slangenklem vervangen, maar die oude zit in het rubber vast geprikt.
Gewoon losbreken en nieuwe er op toch? Heeft dat vast zetten een reden?
Dat binnenste stukje van de klem ga ik wel opnieuw gebruiken, dat is wel een mooie oplossing.
Gewoon losbreken en nieuwe er op toch? Heeft dat vast zetten een reden?
Dat binnenste stukje van de klem ga ik wel opnieuw gebruiken, dat is wel een mooie oplossing.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Klem vervangen. Motor was warm dus even kijken wat hij nu doet.
Niet eens vol gas maar denk 70-80%, ging even goed maar toen toch inhouden. Maar weer rustig verder gereden.
Thuis Vida er aan, zie screenshot.
Auto starten en resetten, motor uit, weer starten en live kijken wat er terug komt maar motor loopt 3 seconden en slaat dan af.
Iedere keer.
Niet eens vol gas maar denk 70-80%, ging even goed maar toen toch inhouden. Maar weer rustig verder gereden.
Thuis Vida er aan, zie screenshot.
Auto starten en resetten, motor uit, weer starten en live kijken wat er terug komt maar motor loopt 3 seconden en slaat dan af.
Iedere keer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Vannacht de acu los gehad, je weet maar nooit. Kabelboom van ECM naar auto en motor beetje gefriemeld, ECM en automaat computer beetje bewogen.
Daarna starten, 2 keer zelfde gezeik. Naar binnen om telefoon te pakken voor een video, weer starten en hij blijft lopen, ja je gelooft het toch niet. Heeft gewoon minuten gelopen. Even warm laten worden en schakelt ook naar gas. Terug naar benzine, gas, benzine, motor doet er niet anders om. Reageert ook wel op gaspedaal maar bij stationair zoekt hij een beetje tussen 700-900 toeren. Gasklephuis dan misschien? DIe heb ik met remmenreiniger zo goed mogelijk schoon gemaakt tijdens de motorwissel.
Zet hem weer uit, video maken, starten en weer afslaan. Melding VERMINDERD MOTOR VERMOGEN ook in beeld. Vida er nog niet weer aan gehangen.
Daarna starten, 2 keer zelfde gezeik. Naar binnen om telefoon te pakken voor een video, weer starten en hij blijft lopen, ja je gelooft het toch niet. Heeft gewoon minuten gelopen. Even warm laten worden en schakelt ook naar gas. Terug naar benzine, gas, benzine, motor doet er niet anders om. Reageert ook wel op gaspedaal maar bij stationair zoekt hij een beetje tussen 700-900 toeren. Gasklephuis dan misschien? DIe heb ik met remmenreiniger zo goed mogelijk schoon gemaakt tijdens de motorwissel.
Zet hem weer uit, video maken, starten en weer afslaan. Melding VERMINDERD MOTOR VERMOGEN ook in beeld. Vida er nog niet weer aan gehangen.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27881
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
We hebben hier nog wel een geschikt kanaal voor de deur
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Jiska
- 2nd Gear member
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Jeroen, werkt bij jou de parkeersensor ook niet? Bij iedere v70/s60/s80 die ik heb gehad ging / was de parkeer sensor kapot..
Grote kans trouwens dat als je heel even vida eraan hangt dat de melding VERMINDERD MOTOR VERMOGEN weggaat. Moet je alleen geluk hebben dat het dat was en niet een groter probleem
Grote kans trouwens dat als je heel even vida eraan hangt dat de melding VERMINDERD MOTOR VERMOGEN weggaat. Moet je alleen geluk hebben dat het dat was en niet een groter probleem
Opgegroeid met Volvo's en heb altijd volvo gereden.
Huidige auto:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 | 331.000km | 2024/Heden
Orestes velgen, 2.5T motor, AWD, HU850 / HP sound, Geartronic, Bi Xenon
Vorige Auto: (Profielfoto)
Volvo V70 2.4 D5 Edition Sport 2007 | 267.000km/420.000km | 2018/2024
Sentinels velgen, D5 moter, HU650 / Base audio, Navigatie, Adaptieve Xenon, Geartronic
Huidige auto:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 | 331.000km | 2024/Heden
Orestes velgen, 2.5T motor, AWD, HU850 / HP sound, Geartronic, Bi Xenon
Vorige Auto: (Profielfoto)
Volvo V70 2.4 D5 Edition Sport 2007 | 267.000km/420.000km | 2018/2024
Sentinels velgen, D5 moter, HU650 / Base audio, Navigatie, Adaptieve Xenon, Geartronic
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 13.06.2023 - 11:50
- Locatie: Drenthe
Heb je het gasklephuis gecalibreerd na het schoonmaken?
Denk idd toch dat het een probleem is met de kabelboom/connectoren. Super irritant altijd van die dan wel / dan niet fouten.
Heb je al naar de long term adaptaties gekeken? Kun je vinden onder de ECM details. Misschien helpen die met de zoekrichting.
Je zou ook nog een dik vacuumlek kunnen hebben, daar gaan de automaten ook altijd heel slecht op.
Denk idd toch dat het een probleem is met de kabelboom/connectoren. Super irritant altijd van die dan wel / dan niet fouten.
Heb je al naar de long term adaptaties gekeken? Kun je vinden onder de ECM details. Misschien helpen die met de zoekrichting.
Je zou ook nog een dik vacuumlek kunnen hebben, daar gaan de automaten ook altijd heel slecht op.
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Automaat doet het wel goed, maar vacuum zou altijd kunnen. Vida zei wel iets over luchtinlaatsysteem, maar daar valt gasklephuis ook onder.
Ik kreeg vorige keer ook een storing op de branfstofpomp relais. Staat weer niet in het boekje, maar zou in de zekeringkast motorruimte moeten zitten, en dan de onderste verdieping wellicht. Moet ik even naar zoeken.
Gasklep kalibreren in Vida, nee niet gedaan. heb wel de klep zelf een paar keer voorzichtig open en dicht gedaan zonder veel weerstand.
Waar in Vida vind ik die kalibratie? Dan doe ik ook gelijk de kleppen van ventilatiesysteem want airco link en rechts geven verschillende temperaturen.
Ik kreeg vorige keer ook een storing op de branfstofpomp relais. Staat weer niet in het boekje, maar zou in de zekeringkast motorruimte moeten zitten, en dan de onderste verdieping wellicht. Moet ik even naar zoeken.
Gasklep kalibreren in Vida, nee niet gedaan. heb wel de klep zelf een paar keer voorzichtig open en dicht gedaan zonder veel weerstand.
Waar in Vida vind ik die kalibratie? Dan doe ik ook gelijk de kleppen van ventilatiesysteem want airco link en rechts geven verschillende temperaturen.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Net gestart, zonder moeite minuten lang blijven lopen. Uit, aan, uit, aan. TIjdje uit en met Vida uitlezen, toen weer starten en afslaan.
Wel code kunnen krijgen van Vida, ECM-640C:
Cause:
Air leakage downstream of the turbocharger (TC) (between the turbocharger (TC) and the electronic throttle unit)
The boost pressure sensor has come loose (measures the atmospheric pressure)
Damaged boost pressure sensor.
Damaged check valve to crankcase ventilation.
Carterventilatie is nieuw, hoeft niets voor gereset te worden toch? Zit ook goed aangesloten voor zo ver ik weet, alleen die onderste buis van de unit zelf in de motor ging wel vrij soepel vond ik.
Turbo druk sensor, die zal ook wel weer lekker verstopt zitten.
Luchtlek tussen turbo en gasklep, niet dat ik kon zien. Wel een klepsmering slang in het inlaatsptuitstuk waar geen rubber meer om zat omdat die kapot ging bij demontage, dus gewoon een klein gaatje in spruitstuk. Ander stukje rubber gebruikt om die weer af te dichten.
Wel code kunnen krijgen van Vida, ECM-640C:
Cause:
Air leakage downstream of the turbocharger (TC) (between the turbocharger (TC) and the electronic throttle unit)
The boost pressure sensor has come loose (measures the atmospheric pressure)
Damaged boost pressure sensor.
Damaged check valve to crankcase ventilation.
Carterventilatie is nieuw, hoeft niets voor gereset te worden toch? Zit ook goed aangesloten voor zo ver ik weet, alleen die onderste buis van de unit zelf in de motor ging wel vrij soepel vond ik.
Turbo druk sensor, die zal ook wel weer lekker verstopt zitten.
Luchtlek tussen turbo en gasklep, niet dat ik kon zien. Wel een klepsmering slang in het inlaatsptuitstuk waar geen rubber meer om zat omdat die kapot ging bij demontage, dus gewoon een klein gaatje in spruitstuk. Ander stukje rubber gebruikt om die weer af te dichten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 13.06.2023 - 11:50
- Locatie: Drenthe
https://youtu.be/jXsoAMi87JM?si=kEF402pYSphRRo6YJeroenSpock schreef:Automaat doet het wel goed, maar vacuum zou altijd kunnen. Vida zei wel iets over luchtinlaatsysteem, maar daar valt gasklephuis ook onder.
Ik kreeg vorige keer ook een storing op de branfstofpomp relais. Staat weer niet in het boekje, maar zou in de zekeringkast motorruimte moeten zitten, en dan de onderste verdieping wellicht. Moet ik even naar zoeken.
Gasklep kalibreren in Vida, nee niet gedaan. heb wel de klep zelf een paar keer voorzichtig open en dicht gedaan zonder veel weerstand.
Waar in Vida vind ik die kalibratie? Dan doe ik ook gelijk de kleppen van ventilatiesysteem want airco link en rechts geven verschillende temperaturen.
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27881
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Je kan de sensor van het oude blok eens proberen?JeroenSpock schreef: ↑17.05.2024 - 13:20 Net gestart, zonder moeite minuten lang blijven lopen. Uit, aan, uit, aan. TIjdje uit en met Vida uitlezen, toen weer starten en afslaan.
Wel code kunnen krijgen van Vida, ECM-640C:
Cause:
Air leakage downstream of the turbocharger (TC) (between the turbocharger (TC) and the electronic throttle unit)
The boost pressure sensor has come loose (measures the atmospheric pressure)
Damaged boost pressure sensor.
Damaged check valve to crankcase ventilation.
Carterventilatie is nieuw, hoeft niets voor gereset te worden toch? Zit ook goed aangesloten voor zo ver ik weet, alleen die onderste buis van de unit zelf in de motor ging wel vrij soepel vond ik.
Turbo druk sensor, die zal ook wel weer lekker verstopt zitten.
Luchtlek tussen turbo en gasklep, niet dat ik kon zien. Wel een klepsmering slang in het inlaatsptuitstuk waar geen rubber meer om zat omdat die kapot ging bij demontage, dus gewoon een klein gaatje in spruitstuk. Ander stukje rubber gebruikt om die weer af te dichten.
Alhoewel het me wel lijkt dat de motor niet af slaat op een turbodruk sensor.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Thanks Jeroen, ga ik even nadoen.
Nee Ferdi, sensor zit in de intercooler en niet in het blok. Ben er ook niet aan geweest, maar zou kunnen dat er iets tegenaan gekomen is.
Nee Ferdi, sensor zit in de intercooler en niet in het blok. Ben er ook niet aan geweest, maar zou kunnen dat er iets tegenaan gekomen is.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Wellicht werkt dit ook niet helemaal mee. Intercooler inlaatzijde zit geen buis op.
Vast gezet, starten en blijft mooi lopen. Stukje rijden, lock up in 4e versnelling, straal gas met 0,45 bar turbodruk langere tijd, gaat gewoon goed.
Zou het dan nu eindelijk klaar zijn?
Thuis Vida er aan, storing gewist, komt ook niet weer terug nu.
Gasklephuis ook gekalibreerd, ging ook goed. Niet meer met de auto gereden, even klaar met dat ding.
Vast gezet, starten en blijft mooi lopen. Stukje rijden, lock up in 4e versnelling, straal gas met 0,45 bar turbodruk langere tijd, gaat gewoon goed.
Zou het dan nu eindelijk klaar zijn?
Thuis Vida er aan, storing gewist, komt ook niet weer terug nu.
Gasklephuis ook gekalibreerd, ging ook goed. Niet meer met de auto gereden, even klaar met dat ding.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi