trekhaak storing incl camera storing

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Buddy2002
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05.06.2019 - 07:15

Hoi ,

ik heb op het forum veel gelezen over de camerastoringen, deze is op te lossen met een eqaliezer dat is wel duidelijk.

nu is mijn vraag, ik krijg steeds de melding trekhaak service vereist, ook gelezen wat dat kan zijn, ik heb de stekker na gekeken en is als nieuw .

kan de camera de trekhaak ook in storing gooien of kan dat niet, want alles ziet er perfeckt uit of heeft iemand nog misschien een idee wat het kan zijn?

sorry vergeten het is een volvo v60 D6 hybrid 2014

alle hulp is zeer welkom!!
Gebruikersavatar
Cem
2nd Gear member
Berichten: 143
Lid geworden op: 20.01.2017 - 12:59

Toevallig 2 weken geleden dezelfde melding gehad en nog een heleboel andere maar de eerste was trekhaak service vereist.
Onder de accu waar normaalgesproken je reservewiel licht was door onbekende redenen water opgehoopt. De regeleenheid unit van de trekhaak is daar ook en deze is niet waterdicht. Even openmaken en kijken of de chips zijn geoxideerd zou ik zeggen.
Volvo v60 PIH Summum my2015
Gebruikersavatar
HeinvdW
4th Gear member
Berichten: 685
Lid geworden op: 26.02.2014 - 18:48

Water achter onder het opbergvak komt vaker voor. Een lastig probleem. Zolang dat net verholpen is zit er niks anders op dan de boel daar op te dweilen. En dat in de ruimte met 400V leidingen. brrrrr
Volvo XC40 Recharge Extended Range Plus Afbeelding
Volvo V60 PIH 2013: Afbeelding
Honda Civic Hybride 2010: Afbeelding
Buddy2002
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05.06.2019 - 07:15

Super bedankt voor de tip!! ga het gelijk bekijken
Buddy2002
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05.06.2019 - 07:15

Cem schreef: 05.10.2023 - 12:31 Toevallig 2 weken geleden dezelfde melding gehad en nog een heleboel andere maar de eerste was trekhaak service vereist.
Onder de accu waar normaalgesproken je reservewiel licht was door onbekende redenen water opgehoopt. De regeleenheid unit van de trekhaak is daar ook en deze is niet waterdicht. Even openmaken en kijken of de chips zijn geoxideerd zou ik zeggen.

je had gelijk hij is helemaal doorgerot pfff , nogmaal super bedankt voor de tip, heb jij misschien nog een adresje waar ik deze nieuw kan krijgen? alvast bedankt
Gebruikersavatar
HeinvdW
4th Gear member
Berichten: 685
Lid geworden op: 26.02.2014 - 18:48

Hoe is dat water probleem bij jullie opgelost?
Wat was de oorzaak?
Volvo XC40 Recharge Extended Range Plus Afbeelding
Volvo V60 PIH 2013: Afbeelding
Honda Civic Hybride 2010: Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”