Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari
Berichten over bestelde maar nog niet geleverde Volvo's
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 30.07.2022 - 16:51
V60 T8 Recharge Ultimate in bestelling sinds 10/01/2022
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 13.04.2022 - 10:46
Een plus. Ik vraag me wel af waarom eigenlijk, met alle opties had het net zo goed een ultimate kunnen zijn. Niet helemaal scherp van de verkoper denk ik.syntax1993 schreef: ↑01.01.2023 - 00:22Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari
-
- 1st Gear member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 02.11.2022 - 20:01
- Locatie: Papendrecht
Aan AGD
Ik kan in je overigens handige lijst, geen kolom zien waarin ik model , in mijn geval XC60, kan invullen. Of doe ik wat verkeerd…?
Ik kan in je overigens handige lijst, geen kolom zien waarin ik model , in mijn geval XC60, kan invullen. Of doe ik wat verkeerd…?
XC60 T6 Recharge ultimate dark bouwjaar 2023
-
- 1st Gear member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 02.11.2022 - 20:01
- Locatie: Papendrecht
Ik ben er al achter, inmiddels ingevuld. Zou je de kolomheaders kunnen vergrendelen?
XC60 T6 Recharge ultimate dark bouwjaar 2023
- OGA244
- 8th Gear member
- Berichten: 12348
- Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
- Locatie: Skåne
die verkoopt je wat jij vraagt... Zelf ff beter nadenken?Skieur schreef: ↑02.01.2023 - 12:44Een plus. Ik vraag me wel af waarom eigenlijk, met alle opties had het net zo goed een ultimate kunnen zijn. Niet helemaal scherp van de verkoper denk ik.syntax1993 schreef: ↑01.01.2023 - 00:22Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: 24.10.2009 - 20:19
Daarom doe ik zaken met de verkoopadviseur, en niet met een verkoper. Bij ons heeft hij ook vergeleken met een andere uitvoeringen wat het prijsverschil is mbt de door ons gewenste zaken, en wat er dan eventueel niet mogelijk zou zijn. Zo was er bij de Momentum Advantage geen mogelijkheid voor …… (elektrische stoelen met geheugen/leren bekleding??), maar zat er wel navigatie op wat wij toch niet gingen gebruiken. Dus viel die al af, terwijl de basisprijs gunstiger was.
V60 B3 Pebble Grey '22
V50 2.0 Electric Silver '10
V40 1.8i Lavasvart Metallic '04
Suzuki Baleno 1.6 ‘00
Suzuki Vitara 1.6 Metal Top ‘90
Honda Integra 1.5 ‘86
V50 2.0 Electric Silver '10
V40 1.8i Lavasvart Metallic '04
Suzuki Baleno 1.6 ‘00
Suzuki Vitara 1.6 Metal Top ‘90
Honda Integra 1.5 ‘86
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40893
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Mods break
Heren, we slaan weer een zijpad in.
Dit topic gaat alleen over de (te verwachten en gerealiseerde) levertijd van een nieuwe Volvo.
Heren, we slaan weer een zijpad in.
Dit topic gaat alleen over de (te verwachten en gerealiseerde) levertijd van een nieuwe Volvo.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 13.04.2022 - 10:46
O jee, kritiek op een volvo dealer. Vinger naar de klant, was de regel even vergeten.OGA244 schreef: ↑03.01.2023 - 09:59die verkoopt je wat jij vraagt... Zelf ff beter nadenken?Skieur schreef: ↑02.01.2023 - 12:44Een plus. Ik vraag me wel af waarom eigenlijk, met alle opties had het net zo goed een ultimate kunnen zijn. Niet helemaal scherp van de verkoper denk ik.syntax1993 schreef: ↑01.01.2023 - 00:22 Ultimate editie? Ik heb zelf in Januari besteld maar de productiedatum blijft opschuiven. Initieel half november, nu eind Februari
Om even af te sluiten met een levertijden berichtje: ik begrijp dat die van mij weer verlaat wordt naar...? Jöøst mag het weten
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 13.04.2022 - 10:46
Zoals @emmevi terecht zegt; daarom zijn het verkoopadviseurs. Ik weet heel goed wat ik nodig heb, met mijn wensen ga ik naar de verkoopadviseur. Daar had ultimate beter bij gepast. Welk label dat bij volvo draagt hoef ik niet te weten. Dat ik meer waarde voor m'n geld krijg als er een ander vakje wordt aangevinkt was op z'n minst te verwachten geweest van de verkoopadviseur, of het in ieder geval even ter sprake mogen brengen.
Je bericht spreekt overigens ook van weinig respect en fatsoen naar je forumleden toe.
- OGA244
- 8th Gear member
- Berichten: 12348
- Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
- Locatie: Skåne
Dat is jouw mening, kan daar niet heel erg mee zitten..
Stel ik soms per pb gemotiveerd de vraag of n koper niet beter een logischer combinatie had kunnen kiezen krijg ik de tegenvraag waar ik me mee bemoei..
Ik acht n volvo koper daardoor voldoende intelligent om zelf de juiste keuze te kunnen maken, een enkeling kan dat dus niet.
Stel ik soms per pb gemotiveerd de vraag of n koper niet beter een logischer combinatie had kunnen kiezen krijg ik de tegenvraag waar ik me mee bemoei..
Ik acht n volvo koper daardoor voldoende intelligent om zelf de juiste keuze te kunnen maken, een enkeling kan dat dus niet.
- RejemaS60
- 2nd Gear member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 09.03.2022 - 20:49
Sinds afgelopen dinsdag de S60 B3 mild hybride Plus in mijn bezit, ruim 10 maanden op gewacht maar eerlijk is eerlijk.
het was het wachten waard. Afscheid genomen van mijn Skoda Suberb 1.6tdi HB waar ik ook veel plezier van heb gehad.
het was het wachten waard. Afscheid genomen van mijn Skoda Suberb 1.6tdi HB waar ik ook veel plezier van heb gehad.
Volvo S60 Plus Onyx Black.
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18.11.2022 - 09:17
Vandaag te horen gekregen dat levertijd is gewijzigd in 4 januari 2024. 14 maanden dusluckyluca schreef: ↑18.11.2022 - 10:26 Ik ben nieuw hier, maar volg al een tijdje dit topic. Dus nu ik een nieuwe auto besteld heb dacht ik ook mijn levertijd hier te delen.
Ik heb deze week besteld een Volvo V60 T6 AWD Plug-in Hybrid Plus - Bright 5d - Denim Blue
Verwachte levertijd is de week van 24-okt 2023. Meer dan 11 maanden dus helaas.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14.03.2022 - 20:06
Deze week de info gekregen dat mijn XC60 T8 besteld op 28 januari 2022 een ‘actual build date’ van 3/1/2023 en ‘actual factory complete date’ van 4/1/2023 heeft: dus gemaakt en hopelijk onderweg naar de dealer in Brussel. Levering lijkt mogelijk in de week van 16 januari. We wachten af, zou net geen 12 maanden zijn tussen bestellen en leveren.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14.03.2022 - 20:06
Denk ik wel; niet gezien of gevraagd. Ik was gefixeerd op de data die ik voor build date and complete date zag op het scherm van de verkoper
-
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14.03.2022 - 20:06
Ik zal deze week dan eens navragen of er dan idd een VIN code is; ik zou überhaupt deze week met de dealer contact opnemen voor het papierwerk. Ter info, in België is de inschrijving van voertuigen en verzekering iets anders geregeld dan in Nederland. De inschrijving en het bijhorend kentekenbewijs worden aangevraagd na bewijs van verzekering; dus in de praktijk vraagt de verzekeringsmaatschappij of agent de inschrijving aan op basis van een zogenaamd ‘roze formulier’ die bij de auto wordt meegeleverd. Op dit formulier staan alle benodigde gegevens, zoals VIN. De notie ‘meldcode’ is hier onbekend.
Terugkomend op ‘bouwdatum en geen VIN’, wat ik zelf niet helemaal begrijp is wat het belang van Volvo zou zijn om in het systeem wel een actuele bouwdatum op te nemen, naast de geplande bouwdatum, en een ‘factory complete date’ als dit dan niet per se de realiteit is? Met deze praktijk verwarren ze de dealer en klant extreem, en ze zouden ook gewoon geen datum in kunnen vullen in het systeem, zoals in mijn geval tot in ieder geval 30 december de status was (de een na laatste keer dat ik met de dealer meegekeken heb in het systeem)?
Terugkomend op ‘bouwdatum en geen VIN’, wat ik zelf niet helemaal begrijp is wat het belang van Volvo zou zijn om in het systeem wel een actuele bouwdatum op te nemen, naast de geplande bouwdatum, en een ‘factory complete date’ als dit dan niet per se de realiteit is? Met deze praktijk verwarren ze de dealer en klant extreem, en ze zouden ook gewoon geen datum in kunnen vullen in het systeem, zoals in mijn geval tot in ieder geval 30 december de status was (de een na laatste keer dat ik met de dealer meegekeken heb in het systeem)?
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 2529
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Mijn C40 Twin bestelde ik begin mei ‘22 en hij stond op 6 december ‘22 bij de dealer. Eigenlijk geheel volgens de eerste indicaties. En ook nog compleet met alle bestelde opties (DAB* en ook de pixel lampen). Dat heeft Volvo dus keurig gedaan!
Aflevering is op mijn verzoek tot na de jaarwisseling uitgesteld en heeft inmiddels plaatsgevonden.
Aflevering is op mijn verzoek tot na de jaarwisseling uitgesteld en heeft inmiddels plaatsgevonden.
C40 Ultimate Twin