Volvoservice Elst
technisch goed
behulpzaam
service is echter zeer grillig: de ene keer rete snel geholpen, keer daarna een week aan het lijntje gehouden . Geen reacties op email en whatsapp, telefoontjes blijven onbeantwoord.
Volgensmij groeit het men daar boven het hoofd - te druk - . Wat vervelend is voor ze. Ze hebben vanwege hun - historische USP's - unieke positie volgensmij omdat men van heinde en ver naar Elst gaat voor onderhoud aan de Volvo.
Paar dagen geleden auto opgehaald in Elst na reparatie. Geen overdracht gehad en na 30 seconden rijden allemaal rode lampjes met spoed vereist motormanagement service - auto schoot in nood loop- . Ondanks dat men zei dat er een testrit mee was gereden - wat ik me gezien de snelheid waarmee de storing zich opbaarde - geloofde ik niet dat men er na reparatie een testrit mee gemaakt had.
Gelukkig was er nog een parttime monteur beschikbaar die vida uitlas, en constateerde optisch dat de storing kwam door een stekker die vergeten was aan te sluiten.
al met al : ik was erg tevreden, over de persoonlijke benadering, technische uitleg, gehanteerde pruijzen (scheelt bijna de helft met Broekhuis in sommige gevallen) .
Alleen nu toch behoorlijk ontrevreden: omdat toezeggingen pas zeer laat worden nagekomen, en zeer gebrekkige en sumiere communicatie.
Wat te doen; toch maar weer naar de dealer? of Volvoservice in Elst voordeel vd twijfel geven en in ze blijven vertrouwen..............
nb: mn XC90 D5 moet nog een nieuwe D-riem, en ander preventief onderhoud aan de 4w aandrijfkoppeling, luchtfilter etc
wie heeft er soortgelijke ervaringen recent met Volvoservice? hoe ben je daar met ze uitgekomen? wat raad je me aan te doen?
Ervaring Volvo Service Elst
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19909
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Huh zit er een Volvodealer in Elst
V90 D5 AWD Inscription Polestar B&W, HUD, 360camera, standkachel trekhaak
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- V70R^2
- 3rd Gear member
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 23.10.2015 - 20:00
- Locatie: Leerdam
Het gaat hier over de dealers inderdaad...
Maargoed, zelf soortgelijke ervaringen met wagens van vrienden die ik daar voor onderhoud heen heb laten gaan, soms weken lang aan het lijntje gehouden, terwijl de wagen thuis nodig was..
Zeggen er mee begonnen te zijn en dat het nu echt bijna klaar is, maar even langsrijden waren de onderdelen nog niet eens binnen, en bij navraag ook niet besteld, terwijl de wagen er al twee weken stond en ruim daarvoor bekend was wat gebeuren moest..
Een lang verhaal kort, het is ze een jaar of wat geleden inderdaad allemaal even teveel geworden, slechte communicatie als gevolg en wat laks.
Kan goed zijn dat het inmiddels anders is natuurlijk.
Maargoed, zelf soortgelijke ervaringen met wagens van vrienden die ik daar voor onderhoud heen heb laten gaan, soms weken lang aan het lijntje gehouden, terwijl de wagen thuis nodig was..
Zeggen er mee begonnen te zijn en dat het nu echt bijna klaar is, maar even langsrijden waren de onderdelen nog niet eens binnen, en bij navraag ook niet besteld, terwijl de wagen er al twee weken stond en ruim daarvoor bekend was wat gebeuren moest..
Een lang verhaal kort, het is ze een jaar of wat geleden inderdaad allemaal even teveel geworden, slechte communicatie als gevolg en wat laks.
Kan goed zijn dat het inmiddels anders is natuurlijk.
- dennis850estate
- Forumsponsor
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
- Locatie: gelderland
- Contacteer:
themull schreef: Volvoservice Elst
technisch goed
behulpzaam
service is echter zeer grillig: de ene keer rete snel geholpen, keer daarna een week aan het lijntje gehouden . Geen reacties op email en whatsapp, telefoontjes blijven onbeantwoord.
Volgensmij groeit het men daar boven het hoofd - te druk - . Wat vervelend is voor ze. Ze hebben vanwege hun - historische USP's - unieke positie volgensmij omdat men van heinde en ver naar Elst gaat voor onderhoud aan de Volvo.
Paar dagen geleden auto opgehaald in Elst na reparatie. Geen overdracht gehad en na 30 seconden rijden allemaal rode lampjes met spoed vereist motormanagement service - auto schoot in nood loop- . Ondanks dat men zei dat er een testrit mee was gereden - wat ik me gezien de snelheid waarmee de storing zich opbaarde - geloofde ik niet dat men er na reparatie een testrit mee gemaakt had.
Gelukkig was er nog een parttime monteur beschikbaar die vida uitlas, en constateerde optisch dat de storing kwam door een stekker die vergeten was aan te sluiten.
al met al : ik was erg tevreden, over de persoonlijke benadering, technische uitleg, gehanteerde pruijzen (scheelt bijna de helft met Broekhuis in sommige gevallen) .
Alleen nu toch behoorlijk ontrevreden: omdat toezeggingen pas zeer laat worden nagekomen, en zeer gebrekkige en sumiere communicatie.
Wat te doen; toch maar weer naar de dealer? of Volvoservice in Elst voordeel vd twijfel geven en in ze blijven vertrouwen..............
nb: mn XC90 D5 moet nog een nieuwe D-riem, en ander preventief onderhoud aan de 4w aandrijfkoppeling, luchtfilter etc
wie heeft er soortgelijke ervaringen recent met Volvoservice? hoe ben je daar met ze uitgekomen? wat raad je me aan te doen?
Bovenstaande bericht goed in me opgenomen en ik realiseer me dat dit soms de tol is die je betaalt bij snelle groei! 6 jaar geleden waren we nog met zijn tweeën en nu heb ik inmiddels 4 full timers in dienst en kan het sleutelen gewoonweg niet meer zelf alleen maar doen! Ik ben me meer en meer bezig aan het houden met het managen omdat ik zie dat overzicht houden soms lastig is.. Een bedrijf dat aan het groeien is gaat behoefte krijgen aan een receptioniste, een planner, een magazijnman, een werkplaatschef etc etc maar als ik die kan op ga dan gaat het uurtarief fors omhoog en kan het niet zoals het nu gaat! We hebben een open keuken en juist die benadering waarin we de klant alles laten zien is juist wat een hoop mensen kunnen waarderen en wat we ook graag in stand willen houden... Met meer werk verrichten worden er ook meer foutjes gemaakt, daar ontkom je niet aan! Er is geen bedrijf met een 100% score want dat is onmogelijk! Ik zat voor de beeldvorming vandaag in 26 chats, ben 27 keer gebeld, heb 35 mail ontvangen en dan nog de sms en FB zaken. Is natuurlijk een goede zaak en ben ik blij mee maar vraagt wel dat ik de hele dag op die telefoon staar!
Ik ben momenteel meer en meer bezig om te zorgen dat mijn bereikbaarheid verbetert en de kwaliteit van het geleverde werk op niveau blijft want laten we eerlijk zijn, een goede naam bouw je langzaam op maar is zo weer weg. Ik zeg altijd dat vertrouwen te voet komt maar te paard weer vertrekt. Mijn plan is om na te gaan denken over de mogelijkheden voor een werkplaatschef en dan zelf meer en meer me bezig te houden met de overige zaken die zo vreselijk belangrijk in goede banen te leiden!
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 06.08.2019 - 08:24
Goed ervaring met Verkerk Leidsche Rijn.
Auto bij een handelaar gekocht, motor begon ineens te blazen op weg naar huis om 15u. . Dus gelijk maar door naar de dealer hier vlakbij. Binnen 15 minuten auto binnen, diagnose turboslang lek. Offerte gevraagd, Autotrust gebeld waar ik garantie had. Prijs was cf Bosch garage want ze vergoeden alles. Leen fiets mee en volgende morgen om 10u kon ik de auto weer ophalen.
Goede service! En omdat ze vlakbij zitten ga ik daar maar voorlopig heen voor onderhoud lijkt me.
Auto bij een handelaar gekocht, motor begon ineens te blazen op weg naar huis om 15u. . Dus gelijk maar door naar de dealer hier vlakbij. Binnen 15 minuten auto binnen, diagnose turboslang lek. Offerte gevraagd, Autotrust gebeld waar ik garantie had. Prijs was cf Bosch garage want ze vergoeden alles. Leen fiets mee en volgende morgen om 10u kon ik de auto weer ophalen.
Goede service! En omdat ze vlakbij zitten ga ik daar maar voorlopig heen voor onderhoud lijkt me.
Laatst gewijzigd door Maarten M op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V70 D4 GT8 Nordic+ Luxury Line 2015 caspian blue 240.000 km
Obbetuning 235 pk, 470 nm
Achterspoiler
Modin black 18 inch velgen
Alfa Romeo 159 1750 TBI TI 235pk
Obbetuning 235 pk, 470 nm
Achterspoiler
Modin black 18 inch velgen
Alfa Romeo 159 1750 TBI TI 235pk
- m1karabijn
- 3rd Gear member
- Berichten: 443
- Lid geworden op: 20.05.2014 - 17:36
Ben al jaren een klant van Dennis en heb gezien dat de klandizie geweldig is toegenomen.
Dus ook de werkdruk de telefoon , mail , WhatsApp alles is in een razend tempo gegaan.
Ik herken me niet in het beeld van de topic starter ik maak altijd via WhatsApp een afspraak en spreek dan de tijd de kosten en hoe laat ik aanwezig moet zijn en die afspraken worden altijd nagekomen.
Natuurlijk gebeuren er wel een onvoorziene dingen zoals laatst met het vervangen van schijven en blokken mijn remklauw kapot was die had hij niet in voorraad.
Natuurlijk heeft Dennis gezorgd dat ik veilig thuis kon komen en 2 dagen later heeft hij de remklauwen vervangen.
Hij was ook nog zo sportief een korting op alles te geven omdat ik toch 250 Km extra had gereden.
Verder vind ik de kunde van Dennis , Kuba en de andere jongens geweldig , natuurlijk dit zijn mensen die ook wel eens een foutje maken zoals ieder ander maar het word wel gelijk zonder morren hersteld.
Ik hoop nog vele jaren een klant te zijn van Dennis
Dus ook de werkdruk de telefoon , mail , WhatsApp alles is in een razend tempo gegaan.
Ik herken me niet in het beeld van de topic starter ik maak altijd via WhatsApp een afspraak en spreek dan de tijd de kosten en hoe laat ik aanwezig moet zijn en die afspraken worden altijd nagekomen.
Natuurlijk gebeuren er wel een onvoorziene dingen zoals laatst met het vervangen van schijven en blokken mijn remklauw kapot was die had hij niet in voorraad.
Natuurlijk heeft Dennis gezorgd dat ik veilig thuis kon komen en 2 dagen later heeft hij de remklauwen vervangen.
Hij was ook nog zo sportief een korting op alles te geven omdat ik toch 250 Km extra had gereden.
Verder vind ik de kunde van Dennis , Kuba en de andere jongens geweldig , natuurlijk dit zijn mensen die ook wel eens een foutje maken zoals ieder ander maar het word wel gelijk zonder morren hersteld.
Ik hoop nog vele jaren een klant te zijn van Dennis
Volvo V50 T5 AUT AWD
Onderhoud bij VolvoService.Eu
Tuning bij VolvoTune 260 Pk 380 Nm
Onderhoud bij VolvoService.Eu
Tuning bij VolvoTune 260 Pk 380 Nm
- V70R^2
- 3rd Gear member
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 23.10.2015 - 20:00
- Locatie: Leerdam
Mooi dat je zelf komt reageren, zoals ik het al vermoedde was het gewoon even teveel en te groot geworden, en goed personeel heb je ook niet zomaar gevonden heden ten dage...
Succes met de toekomstige zaken!
Succes met de toekomstige zaken!
- dennis850estate
- Forumsponsor
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
- Locatie: gelderland
- Contacteer:
Komt goed! ik zeg altijd maar "zonder wrijving geen glans!!"V70R^2 schreef: Mooi dat je zelf komt reageren, zoals ik het al vermoedde was het gewoon even teveel en te groot geworden, en goed personeel heb je ook niet zomaar gevonden heden ten dage...
Succes met de toekomstige zaken!
- toppertje
- 6th Gear member
- Berichten: 3784
- Lid geworden op: 01.09.2006 - 22:52
- Locatie: drente
tis andersom Dennisdennis850estate schreef:Komt goed! ik zeg altijd maar "zonder wrijving geen glans!!"V70R^2 schreef: Mooi dat je zelf komt reageren, zoals ik het al vermoedde was het gewoon even teveel en te groot geworden, en goed personeel heb je ook niet zomaar gevonden heden ten dage...
Succes met de toekomstige zaken!
geen glans zonder wrijving
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 10.10.2006 - 15:15
Top reactie Dennis.
Alleen het feit al dat je zo regeert en je je
bewust bent van de keerzijde van de snelle groei geeft
me een stuk vertrouwen terug!
En met de technische kennis en hulpvaardigheid van jou en je collega’s zit het wel goed. Auto heeft vandaag kleine 800km gereden zonder problemen !
Wellicht zijn er hier members die hun kennis met je kunnen delen mbt hoe je eea op de rit houdt!
Tot ziens in Elst!
Alleen het feit al dat je zo regeert en je je
bewust bent van de keerzijde van de snelle groei geeft
me een stuk vertrouwen terug!
En met de technische kennis en hulpvaardigheid van jou en je collega’s zit het wel goed. Auto heeft vandaag kleine 800km gereden zonder problemen !
Wellicht zijn er hier members die hun kennis met je kunnen delen mbt hoe je eea op de rit houdt!
Tot ziens in Elst!
Laatst gewijzigd door themull op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo XC90 D5 2012
Volvo V70 D5 2005
Volvo V70 D5 2005
- V70R^2
- 3rd Gear member
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 23.10.2015 - 20:00
- Locatie: Leerdam
Ik heb een fijne samenwerking met leuke enthousiaste jonge heren van mijn leeftijd, deze zomer zijn ze van van 3 naar 9 bruggen en idem dito monteurs gegaan. De "directeur" is gewoon een top monteur en telt slechts 29 lentes jong. Draait voor zijn doen ineens bizarre omzet en uren, na 3 jaar 7 dagen 80á 90 uur per week kan die net voor het te veel wordt eindelijk 5 dagen op vakantie deze maand, de key? Zet een paar lieftallige dames op de telefoon, mail en administratie en blijf vooral zelf doen waar jij goed in bent, de werkplaats runnen.
Van huis uit ook ondernemer, en al snel leer je dat je echt bij je leest moet blijven, je vak, je passie, en al hetgeen er bij komt of potentiële bottlenecks worden over laten aan hen die daar goed in of voor zijn.
Van huis uit ook ondernemer, en al snel leer je dat je echt bij je leest moet blijven, je vak, je passie, en al hetgeen er bij komt of potentiële bottlenecks worden over laten aan hen die daar goed in of voor zijn.
- dennis850estate
- Forumsponsor
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
- Locatie: gelderland
- Contacteer:
thanks! Kop in het zand steken en doorgaan op oude voet ga ik dus niet doen! We hebben inderdaad een prima team in Elst dat klaar is voor de toekomst! Dat team kneden en begeleiden is mijn taak en wat je zegt over hulp van deskundige members is een goede tip en ga ik zeker doen, bij deze de oproep! Zelfs ik weet niet alles haha! Ik denk dat je als ondernemer,en als mens trouwens ook, niet moet proberen om alle fouten zelf moet maken maar naar de opmerkingen van andere ondernemers moet luisteren en daar je voordeel mee kunt doen.themull schreef: Top reactie Dennis.
Alleen het feit al dat je zo regeert en je je
bewust bent van de keerzijde van de snelle groei geeft
me een stuk vertrouwen terug!
En met de technische kennis en hulpvaardigheid van jou en je collega’s zit het wel goed. Auto heeft vandaag kleine 800km gereden zonder problemen !
Wellicht zijn er hier members die hun kennis met je kunnen delen mbt hoe je eea op de rit houdt!
Tot ziens in Elst!
- dennis850estate
- Forumsponsor
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
- Locatie: gelderland
- Contacteer:
Een waar woord en heb ik al aan zitten denken want verbetert de bereikbaarheid nogal maar zitten ook weer nadelen aan... Meisje kost geld en betekent wellicht werkplaatstarief omhoog. Het levert waarschijnlijk wel weer klanten op en betaalt zichzelf weer terug... Thanks voor de tipV70R^2 schreef: Ik heb een fijne samenwerking met leuke enthousiaste jonge heren van mijn leeftijd, deze zomer zijn ze van van 3 naar 9 bruggen en idem dito monteurs gegaan. De "directeur" is gewoon een top monteur en telt slechts 29 lentes jong. Draait voor zijn doen ineens bizarre omzet en uren, na 3 jaar 7 dagen 80á 90 uur per week kan die net voor het te veel wordt eindelijk 5 dagen op vakantie deze maand, de key? Zet een paar lieftallige dames op de telefoon, mail en administratie en blijf vooral zelf doen waar jij goed in bent, de werkplaats runnen.
Van huis uit ook ondernemer, en al snel leer je dat je echt bij je leest moet blijven, je vak, je passie, en al hetgeen er bij komt of potentiële bottlenecks worden over laten aan hen die daar goed in of voor zijn.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3158
- Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04
Dat is een moeilijke keuze. Met groei kan je niet meer elke auto zelf behandelen waardoor je een stukje vertrouwen opnieuw moet opbouwen. Willem en Arie kunnen wel veel beter zijn met auto's maar de klant hoort goede verhalen over ene Dennis en wil ook dat Dennis aan de auto knutselt. Als je dat doorbroken hebt kan je verder groeien zonder teleurgestelde gezichten, mits de kwaliteit hetzelfde blijft.dennis850estate schreef:
Een waar woord en heb ik al aan zitten denken want verbetert de bereikbaarheid nogal maar zitten ook weer nadelen aan... Meisje kost geld en betekent wellicht werkplaatstarief omhoog. Het levert waarschijnlijk wel weer klanten op en betaalt zichzelf weer terug... Thanks voor de tip
- dennis850estate
- Forumsponsor
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
- Locatie: gelderland
- Contacteer:
ook dat is natuurlijk allang door mijn gedachte gegaan... Mensen die expliciet door een bepaalde persoon geholpen willen worden geven dat vaak ook aan en dat kan uiteraard gewoon! Ik heb hier bijvoorbeeld Kylian die helemaal los is op de 850 en heb diverse klanten met erg mooie exemplaren en die vragen naar hem! Dan gaat het stokje mooi door naar de volgende!Jelmer de Jong schreef:Dat is een moeilijke keuze. Met groei kan je niet meer elke auto zelf behandelen waardoor je een stukje vertrouwen opnieuw moet opbouwen. Willem en Arie kunnen wel veel beter zijn met auto's maar de klant hoort goede verhalen over ene Dennis en wil ook dat Dennis aan de auto knutselt. Als je dat doorbroken hebt kan je verder groeien zonder teleurgestelde gezichten, mits de kwaliteit hetzelfde blijft.dennis850estate schreef:
Een waar woord en heb ik al aan zitten denken want verbetert de bereikbaarheid nogal maar zitten ook weer nadelen aan... Meisje kost geld en betekent wellicht werkplaatstarief omhoog. Het levert waarschijnlijk wel weer klanten op en betaalt zichzelf weer terug... Thanks voor de tip
- Doc R
- 2nd Gear member
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 23.04.2017 - 23:05
Afspraak maken is idd wel een dingetje, maar ik rij graag ff langs
Wat je zou kunnen overwegen, is op de site vermelden: alleen een afspraak te plannen op maandag, woensdag en vrijdag tussen 09:00h en 11:00h. Bij een huisarts kan je ook niet op alle momenten een afspraak plannen. Geeft je veel meer rust, wordt je blij van.
Ook ter overweging een student voor deze uurtjes.. Nijmegen is vlak bij....
Kennis en kunde is outstanding.
Wat je zou kunnen overwegen, is op de site vermelden: alleen een afspraak te plannen op maandag, woensdag en vrijdag tussen 09:00h en 11:00h. Bij een huisarts kan je ook niet op alle momenten een afspraak plannen. Geeft je veel meer rust, wordt je blij van.
Ook ter overweging een student voor deze uurtjes.. Nijmegen is vlak bij....
Kennis en kunde is outstanding.
Rekeningrijden??? Doe ik al jaren...
V70 D3 OceanRace MY2012, oa sportcassis+niveau, Brembo ho-houders, Sleipner black chrome
Hers; V60 D6 Summum MY2016, Inscription Ember Black, Offblack/Toscana, Titania
406 break GT HDI 110 329.000km probleemloos
205 tD 392.000km probleemloos
V70 D3 OceanRace MY2012, oa sportcassis+niveau, Brembo ho-houders, Sleipner black chrome
Hers; V60 D6 Summum MY2016, Inscription Ember Black, Offblack/Toscana, Titania
406 break GT HDI 110 329.000km probleemloos
205 tD 392.000km probleemloos
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13822
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
Al groei gaat met stuipen....maar uiteindelijk lopen we wel
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.viewtopic.php?t=83680&start=5740
en nu op mijn eigen blog [bcolor][/bcolor]https://bobvermeer.eu/
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno1995. Obbe Tuning modificatie....
en nu op mijn eigen blog [bcolor][/bcolor]https://bobvermeer.eu/
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno1995. Obbe Tuning modificatie....