Involve2 schreef:
Bijgaand onze reactie en bevindingen:
• Involve heeft service hoog in het vaandel staan (grapje
)
• Wegens bezettingsprobleem niet de service kunnen verlenen die gepast is bij Involve (neem dit a.u.b. aan zodat dit geen eigen leven gaat leiden)
• Intern wordt dit proces opgelost/verbeterd
• Tevens met klant contact op genomen maar helaas geen terugkoppeling meer gekregen van deze heer
• Het VIN-nummer is wel degelijk noodzakelijk omdat er typen zijn die via Zweden besteld moeten worden, vandaar in dit geval, levertijd
Met vriendelijke groet, Involve.nl
Bezettingsprobleem???
Ik kreeg te horen dat "de man van Involve webshop" op vakantie was.
Als het VIN-nummer werkelijk noodzakelijk is (wat ik in mijn situatie volstrekt betwijfel aangezien er 2 versie trekhaken verkocht worden, met of zonder niveauregeling. Mijn auto is voorzien van niveauregeling dus een andere mogelijkheid is er niet. punt.) waarom stelt Involve dat dan niet verplicht in het bestelproces.
Huur voor 50 euro een programmeur in die gewoon een simpel Javascriptje toevoegd en automatisch een foutmelding genereerd zodra er geen VIN nummer is ingevoerd.
In dat geval kán men niet eens bestellen zonder een VIn-nummer.
Scheelt tijd aangezien je pas een dag later een mailtje krijgt en het dus nog een dag langer duurt voordat de bestelling verzonden is (mocht het überhaupt WERKELIJK op voorraad zijn en dus niet in Zweden!)
Lijkt mij trouwens ook onmogelijk om binnen de gegarandeerde 48 uur te leveren (dus dat de klant het binnen 48 uur in huis heeft) als het nog uit Zweden moet komen.
Dat is wel iets wat jullie pretenderen op de website.
Probeer de boel te automatiseren, zoals het voorraadbeheer ook.
Ik kan werkelijk geen webwinkel meer bedenken dat vandaag de dag handmatig alles invoert en bijhoud.
Zelfs de gratis webshop scripts.
Je geeft het totaal aantal op voorraad op in de database op en bij iedere verkoop van het betreffende product wordt het betreffende aantal ervan afgetrokken.
Is het product even niet op voorraad dan komt dat gewoon netjes als waarschuwing op het betreffende productpagina te staan met eventueel de vermelding hoe lang het duurt voordat het product weer op voorraad is.
Zo weet een klant ook waar ie aan toe is.
Hoe het nu gegaan is kan gewoon niet, loze beloften en totaal niet reageren op emails terwijl iemand voor Jan met de korte achternaam zit te wachten op een pakketje en heel de planning in de soep loopt.
"Het VIN-nummer is wel degelijk noodzakelijk omdat er typen zijn die via Zweden besteld moeten worden, vandaar in dit geval, levertijd" Tja mocht dat écht zo zijn waarom stond er dan met grote groene koeienletters "PRODUKT RUIM OP VOORRAAD" bij het model dat ik besteld heb??