Middenconsole en handgrepen, welke kleur?

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Gebruikersavatar
Vincent84
1st Gear member
Berichten: 35
Lid geworden op: 19.05.2010 - 19:55
Contacteer:

Asjemenou, de eerste foto word op z'n kop weergegeven. Erop klikken helpt, dan word ie wél goed weergegeven.

Overigens: Ik ben nog opzoek naar het kleine paneeltje waar de sigaret aansteker in zit. De Parrot is er door de garage zeer professioneel opgekit :'(
Ondertussen heb ik een super mooie bevestiging voor de Parrot maar daarvoor heb ik eerst een nieuw paneeltje nodig zonder kit... Zouden die bestelbaar zijn bij de dealer?
Gebruikersavatar
Marcnij
5th Gear member
Berichten: 2169
Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Vincent84 schreef: Asjemenou, de eerste foto word op z'n kop weergegeven. Erop klikken helpt, dan word ie wél goed weergegeven.
viewtopic.php?t=75242
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer 😢. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Gebruikersavatar
Vincent84
1st Gear member
Berichten: 35
Lid geworden op: 19.05.2010 - 19:55
Contacteer:

Overigens: Ik ben nog opzoek naar het kleine paneeltje waar de sigaret aansteker in zit. De Parrot is er door de garage zeer professioneel opgekit :'(
Ondertussen heb ik een super mooie bevestiging voor de Parrot maar daarvoor heb ik eerst een nieuw paneeltje nodig zonder kit... Zouden die bestelbaar zijn bij de dealer?
De kit bleek zonder plakresten te verwijderen te zijn, zodoende heb ik zonder problemen deze Brodit Parrot Houder kunnen installeren. Het staat super en de Parrot is fijn te bedienen zo :love:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
jevedewe
2nd Gear member
Berichten: 70
Lid geworden op: 22.02.2016 - 18:49

Erg mooi gedaan hoor! Ik zou dit ook graag willen in mijn S40 uit 2006 (pre-facelift). Waar heb jij deze panelen besteld? En wat is de exacte kleur? Groet, Hans uit Zwolle.
S40 2.4i uit 2006 op LPG
Plaats reactie

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”