gezien op marktplaats

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arend
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 20.09.2006 - 17:01

ik heb deze amazon gezien op marktplaats en ben van plan om eens te gaan kijken.
lijkt me wel wat.
het is al weer zo'n 16 jaar geleden dat ik een amazon heb gereden en gerestaureerd.heb nog steeds een warm hart voor deze auto.
heb alleen via mail met de eigenaar contact gehad en hij lijkt me wel betrouwbaar.
hij loopt op gas en daar ben ik niet zo blij mee.ik vind dat gas is om op te koken.denk dat het beter voor de motor is om op benzine te rijden.
daar is hij tenslotte voor gemaakt.
is natuurlijk wel een stuk duurder maar als ik hem koop wordt het toch een hobbyauto dus wordt er toch niet zo veel mee gereden.
ik laat wel horen als het wat wordt.gr.Arend
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/66 ... mazon.html?
Daanh78
3rd Gear member
Berichten: 287
Lid geworden op: 18.05.2006 - 00:19
Locatie: Heerhugowaard

Ziet er leuk uit, alleen erg vochtig.

Succes ermee!!
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
the fonz
4th Gear member
Berichten: 753
Lid geworden op: 14.02.2005 - 22:10
Locatie: Obbicht

Ben eens benieuwd. Zodra je meer weet, ff posten he?!
Maurice

Vaders: S80 D5 MY2008 Momentum, RTI, 17'' Regor, magic blue pearl...

Zelf: Ibiza 1.9 TDI sport. Hopelijk snel een Volvo...
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4555
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

betreft van origine een B18A motor, dus één carb.; verder een M40 bak zonder overdrive; bouwjaar 1967, sinds 1996 in Nederland en de APK vervalt 1 februari 2007; met een beetje geluk zitten er schijfremmen op;
LPG is voor dit soort auto's geen enkel bezwaar, ik rij rally's op LPG en dat gaat al tienduizenden kilometers perfect
roest is voor deze auto's het grootste probleem; je zal inderdaad een "paar plekjes" zien, maar kijk goed onder de auto en probeer die plekken te vinden die je aanvankelijk niet kan zien; maak een ruime proefrit; succes ermee; kan een leuk hobbyobject zijn
Gebruikersavatar
arend
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 20.09.2006 - 17:01

ik heb de eigenaar mijn nummer al gemaild maar hij belt niet,wel stuurt hij mailtjes.hij wil 3000 euro voor de amazon hebben,bij de vorige apk zijn de kokerbalken opzij en voor vernieuwd.ik ben bang dat de binnenschermen dan ook niet meer 100% zijn.ik heb al 2 keer gevraagd of er voor die prijs ook een nieuwe apk op kan maar daar gaat hij niet op in.
heb zo mijn twijfels maar probeer zondag toch even te gaan kijken.
Daanh78
3rd Gear member
Berichten: 287
Lid geworden op: 18.05.2006 - 00:19
Locatie: Heerhugowaard

Keep us posted. Anders zou het een leuk kerstkadootje zijn voor jezelf ;)
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”