iPod Touch app weergave op RTI dmv iMIV

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kasoers
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 23.02.2013 - 21:00
Locatie: LEEUWARDEN

Ik wil graag middels een iMIV adapter de weergave van een iPod Touch app op de RTI monitor weergeven in mijn S60 (MY2005).

Heb al wat info uit dit topic gehaald. Voordat ik tot aanschaf over ga (uiteraard via volvotech), wil ik graag eerst informeren naar de ervaringen van anderen.

Setup zou als volgt moeten zijn:

iMIV classic
iPod Touch, verbonden aan iMIV middels:
Afbeelding

Vervolgens wordt de iPod aan de OBD2 poort gehangen middels wifi:
Afbeelding

En dan zou ik de weergave van DashCMD op de RTI willen weergeven:

Afbeelding (in portrait mode)

Wat ik me echter afvraag:
- Wat is de resolutie van de RTI monitor?
- Iemand ervaringen met de refreshrate van de weergave van een iPod Touch / iPhone op de RTI? (mocht dit flink schokkerig zijn, dan is het waarschijnlijk verstandiger de iPod Touch aan de tellerplaat te bevestigen.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Kan, scherm en iMIV niet het punt.
Punt is dat je iPhone/Touch eerst gejailbreaked moet worden om de video vanuit screen gedupliceerd te krijgen naar de video-out.

Zijn een aantal duitse vrinden die het hebben gedaan zo, ziet er goed uit en werkt als een trein.
(maar dus wel jailbreaken!)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
Kasoers
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 23.02.2013 - 21:00
Locatie: LEEUWARDEN

Ah, dat biedt perspectief, dank voor de info. Jailbreaken is geen punt.
Hoe is de beeldkwaliteit verder? Heb je heel toevallig een link naar achtergrond info? (pics en evt filmpjes?). Response en refreshtijden zijn, wat OBD-diag tools betreft, vaak een maker of kraker.
S60 SUMMUM MY2006 MAGIC BLUE
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Beeldkwaliteit is prima. Kan natuurlijk net geen oude info meer vinden (visueel), wat ik nog kon terugvinden over een vorige versie van cydia is dat noaccessorysplash, unlock en displayout nodig waren voor screen doubling.
Refreshtijdn met een iPhone4 waren destijds al genoeg voor navi weet ik me te herinneren. Dat kan alleen maar beter zijn geworden ...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”