APK

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nelisdepelis
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 26.03.2011 - 02:18

Ik heb de onderste reflectoren aan de achterzijde verwijderd, weet iemand of dit een APK afkeur punt is?
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24371
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

dat lijkt me wel, op onze Buick zijn ze omwille de apk destijds juist gemonteerd. Jouw achterlichten zullen waarschijnlijk geen reflector in zich hebben
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
Nelisdepelis
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 26.03.2011 - 02:18

Bedankt voor de reactie. Goed dat ik ze bewaard heb. :)
Gebruikersavatar
admiral
5th Gear member
Berichten: 1545
Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49

Nelisdepelis schreef:Ik heb de onderste reflectoren aan de achterzijde verwijderd, weet iemand of dit een APK afkeur punt is?
Zo verwijderd dat ze niet meer te plaatsen zijn?? Voor de APK moeten ze erop en als je bij een volvo oldtimer garage je de apk laat doen weten ze dit. Ga je naar een kwik fit ofzo gaat en het is niet te zien dat ze er moeten zitten heb je grote kans dat ze dit over het hoofd zien (is wel vaker gebeurt nl) Ik heb ook wel is amazon's gezien die 2 kleine platte ronde reflector op dubbelzijdig tape hadden geplakt en dit gelijk na de APK er weer af haalde, Dit was een custimized volvo amazon (zo kaal mogelijk dus ook geen reflector's).
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4555
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

geen reflectoren is uiteraard afkeur; zowel de twee- als drielamps achterlichten van de Amazon hebben geen ingebouwde reflector, dus heb je die aparte onder je achterlichtunit nodig;
geen goed idee overigens om je reflectoren te verwijderen; waarschijnlijk heb je ook een niet reflecterende blauwe kentekenplaat en als je dan een keer in het donker met pech langs de weg staat ben je bij slecht weer bar slecht zichtbaar
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”