Zitten we midden in een dijk van een verhaal, wordt het topic weer gesloten.

Technische mededelingen over de werking van dit forum
Gesloten
Dennis Slagboom
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 21.05.2021 - 09:39

Ik vond het wel leuk om het topic misschien ben ik opgelicht op MP te volgen. En we zaten nog midden in het verhaal!😄
Komt er weer ééntje van nou wat jullie allemaal roepen dat mag helemaal niet hoor (nee je lekker als een mak schaap laten oplichten dan) en topic gaat op slot.
Beetje jammer weer!
Urbexpeditie
7th Gear member
Berichten: 5647
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:53

Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn. En de een is misschien wat tactvoller dan een ander. Is het niet je ding, je hoeft niet te reageren als je wilt. Wat ik wel belangrijk vind is dat we met ons allen respectvol met elkaar omgaan.
En het is wat iemand eens aan mij schreef: Soms is het beter om op je vingers te gaan zitten in plaats van het toetsenbord te mishandelen...
Member Overland Bound
https://www.overlandbound.com/

The real Diesel Power XC70 D5 AWD 2003 - Powered by OptiTuning Sverige AB -
Subaru Outback Touring 2023
Dodge Ram 1500 4x4 Crew Cab, Black Edition 2022
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

En om er dan weer een apart topic voor te starten….. tja….
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
AirBoxeRT
2nd Gear member
Berichten: 195
Lid geworden op: 25.12.2022 - 11:07

Eigenlijk wel terecht hoor dat het topic gesloten wordt. Zoals de beheerder al aangaf: er is al genoeg gepusht. En ik wil nog verder gaan; het werd opzwepend. Daar wil ik in ieder geval niet in mee gaan. Heb het niet zo op peer pressure; dan ga ik juist tegen de meute in.

En stel nou hè. Als TS langs zou gaan en het looot daar volledig uit de hand. Uit verhoren blijkt dat TS zich opgehitst voelde vanuit een Volvo-forum om actie te ondernemen. En als (dat moet ik er wel bij zeggen) het ophitsende en pushende karakter van de berichten nog erger zouden zijn geworden. In het extreemste geval zou het gezien kunnen worden als aanzetten tot geweld. Die kant moeten we echt niet op gaan.
Ik weet: nogal een als-dan verhaal…maar je moet er toch niet aan denken? Wat mij betreft goed dat er tijdig ingegrepen wordt.
***
Volvo XC90 Recharge Longrange 2022 late

🇸🇪Mijn persoonlijke weblog🇸🇪
viewtopic.php?t=92292

Afbeelding
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27657
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

De reden dat het topic is gesloten is omdat we weer van voren af aan in herhaling vallen.
Lijkt ons niet nodig om dit te blijven doen.

Mocht er nog een uitkomst komen dan is een pb van de TS voldoende om het betreffende topic weer te openen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gesloten

Terug naar “Berichten over de werking van Volvo-forum.nl”