Volvo recharge v60 2023 Geen Android

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Altavar
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05.03.2023 - 11:52

Hi,
Ik heb de volvo recharge v60 2023 model. Ondanks het feit dat er mee geadverteerd wordt dat Android auto bij dit model werkt is dit niet van toepassing (ook niet met juiste kabel en witte poort ingang). Het ligt niet aan mijn gsm deze werkt nml in de auto van mijn vrouw wel met android auto. Werkt het bij jullie wel? Grt Altavar
Gebruikersavatar
TomAmazon
2nd Gear member
Berichten: 51
Lid geworden op: 21.11.2021 - 13:20
Locatie: Aalbeke

Android Auto (AA) werkt niet met AAOS (Android Automotive Operating System) bij Volvo en zie ik zo ook niet staan op de website bij MY2023 of 2024 (bij MY2022 stond dit wel, maar is er nog steeds niet). Enkel Apple Carplay werkt op AAOS. Er zijn er die hopen dat Android Auto er nog komt.
Verwar Android Auto niet met Android Automotive. Dit is een veelgemaakte fout. Beide zijn verschillend. AAOS is het besturingssysteem waarmee je de functies/instellingen en apps van/in de auto kan aanspreken. De Apps worden on de auto geïnstalleerd.
Android Auto is eigenlijk je telefoon die je op het scherm 'projecteert', je maakt volledig gebruik van je telefoon (Whatsapp, Maps, etc) en de daarop geïnstalleerde Apps.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2009 C70 2.0D Summum
1969 P121 Amazon B18B Weber Downdraft OD
2009 XC90 2.4D AWD Momentum Shadow Blue Metallic
2022 XC60 T6 PHEV Inscription Expr. Platinum Grey, Blond Moritz leder
Gebruikersavatar
XC60silverdawn
2nd Gear member
Berichten: 239
Lid geworden op: 23.11.2021 - 11:12

TomAmazon schreef: 02.08.2023 - 11:26 Android Auto (AA) werkt niet met AAOS (Android Automotive Operating System) bij Volvo en zie ik zo ook niet staan op de website bij MY2023 of 2024 (bij MY2022 stond dit wel, maar is er nog steeds niet). Enkel Apple Carplay werkt op AAOS. Er zijn er die hopen dat Android Auto er nog komt.
Verwar Android Auto niet met Android Automotive. Dit is een veelgemaakte fout. Beide zijn verschillend. AAOS is het besturingssysteem waarmee je de functies/instellingen en apps van/in de auto kan aanspreken. De Apps worden on de auto geïnstalleerd.
Android Auto is eigenlijk je telefoon die je op het scherm 'projecteert', je maakt volledig gebruik van je telefoon (Whatsapp, Maps, etc) en de daarop geïnstalleerde Apps.
Zo is het. Duidelijke uitleg 👍🏻
Volvo XC60 T6 MY2022 Silver Dawn
Volvo XC60 D4 MY2017 / Volvo V70 D4 MY2014
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”