Polestar op 2 wielen

Dit board is exclusief voor het merk POLESTAR.
Polestar hoort bij de GEELY groep maar is geen eigendom vqn VOLVO AB
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40659
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Urbexpeditie
7th Gear member
Berichten: 5646
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:53

Grappig ding.
Je ziet hier in de grote steden veel elektrische steppen. In Sundsvall bijvoorbeeld heb je de groene step. Die huur je middels een app. Ze staan overal in de stad. Is die onbemand, dan pak je de app, log in en rijden maar. Je kan ze ook gewoon achterlaten als je op de bestemming bent.

Ik zie het niet zo snel gebeuren dat men met zo'n Cake achterop de auto gaat rijden. Zou er dan eerder voor kiezen om bijvoorbeeld zo'n step te huren.

Overigens, er is in Sundsvall een bedrijf bezig met het concept om ook dergelijke elektrische brommers voor in de stad uit te gaan verhuren.

Persoonlijk vind ik het een grappig ding en ik zou er ook best mee gaan rijden.
Member Overland Bound
https://www.overlandbound.com/

The real Diesel Power XC70 D5 AWD 2003 - Powered by OptiTuning Sverige AB -
Subaru Outback Touring 2023
Dodge Ram 1500 4x4 Crew Cab, Black Edition 2022
Gebruikersavatar
Henry82
5th Gear member
Berichten: 1357
Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10

Heel geinig ding inderdaad. En ik zou er ook gewoon op rijden, ware het niet dat 5300 net een beetje teveel van t goede is voor een 1-persoons brommer.
https://ridecake.com/en/p/makka-polesta ... tocklevel=

In Nederland hebben we nog geen elektrische deelstepjes, die zijn hier nog niet toegelaten. In het buitenland vaak zo'n ding gehuurd, en dat gaat echt mooi. Opstappen en als je klaar bent weer neerzetten. Nadeel is wel dat een stat als Madrid overspoeld is met die dingen, en ze echt overal en nergens worden neergegooid na gebruik. Maar dat zou op te lossen zijn door er speciale plekken voor te maken waar je ze mag neer zetten, sta je buiten die plek kun je de sessie niet stoppen met de app, en betaal je gewoon door. We hebben in Nederland wel een paar aanbieders van deelscooters, en die dingen zie je ook op de gekste plekken staan af en toe.
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Plaats reactie

Terug naar “Polestar”