eindelijk weer dakloos

Plaats reactie
V70Arnhem
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26.12.2022 - 20:19

dag allemaal,

ik kijk al even mee op dit forum en heb me ingeschreven onder de naam V70Arnhem omdat wij ter overbrugging een V70 hadden gekocht.

Inmiddels is het wagenpark compleet van eerder VW Touran als familycar en een VW Eos als mijn daily

AfbeeldingAfbeelding

via 2 V70's

Afbeelding

naar nu een XC40 recharge EV en een C70 T5 uit 2007.

Afbeelding

Nu ben ik altijd aan het aanpassen aan mijn auto's maar de leasemij zal het niet waarderen als ik de XC40 ga aanpassen dus zal ik me richten op de C.

Gekocht op 20 mei, afgeleverd op 3 juni en sindsdien niet meer dan 2 km dicht gereden omdat de auto nat was na het wassen, wat een heerlijke auto. In de Eos lag een 4 cilinder TFSI met 265 pk en die power mis ik nog wel maar deze auto zoeft met de heerlijke automaat. Op den duur zal er zeker nog een tuning op komen en hoogstwaarschijnlijk een andere uitlaat voor nog iets meer roffel, wat klinkt die 5 pitter lekker.

Eerst even wat onderhoud inhalen, de laatste eigenaar heeft in 2019 bij 180K de laatste beurt gedaan volgens het boekje, de teller staat nu op 194 en ik heb een kleine olie lekkage geconstateerd (druppels op straat)
Carrosserie gilt om een goede poets/detail beurt met swirls rondom en wat krassen en slecht inlak werk en het leer heb ik al voor de 1e keer behandeld, die zal ik nog een keer doen om wat de voeden

Velgen heb ik nog van de V70 overgehouden, de velgen onder de auto staan wel mooi bij de auto maar zijn erg beschadigd en voorzien van 4 seizoensbanden, die gebruik wel in het andere seizoen. (foto volgt)

ik zal me zeker wat vaker hier melden met vragen of foto's van updates

Afbeelding
Gebruikersavatar
Edwin
5th Gear member
Berichten: 1866
Lid geworden op: 09.02.2005 - 08:16
Locatie: Gelderland

Welkom en leuk verhaal! En mooie auto’s.
Modern vs. oldskool Volvo!
Geniet ervan, maar dat doe je al zo te lezen!

Gr. Edwin.
V70 T6 Summum
C70 T5 Summum


Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2007”