Zoekende nieuwe V60-eigenaar

Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 2724
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

Nu is het leuk om je autoconfiguratie compleet te maken met behulp van de oude Nederlandse prijslijsten...:-)
Zo heb ik dat overzicht ook voor mijn eigen auto (ook Zweedse import met veel opties) gecreëerd.

Overigens zag ik de aanwezig van KE aan de extra knop in de achterklep; die rechter heb je niet als je die optie niet hebt.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
2006 Saab 9-3 Cabrio 1.9 TiD Vector 20 Years Edition Hirsch - Electric Blue
Gebruikersavatar
wiseguy76
2nd Gear member
Berichten: 101
Lid geworden op: 22.07.2022 - 11:22
Locatie: Uden

raspaardje schreef: 06.09.2022 - 09:49 Overigens zag ik de aanwezig van KE aan de extra knop in de achterklep; die rechter heb je niet als je die optie niet hebt.
Weer wat geleerd :-)
Volvo V60 T8 Inscription Pebble grey (2021)
Gebruikersavatar
wiseguy76
2nd Gear member
Berichten: 101
Lid geworden op: 22.07.2022 - 11:22
Locatie: Uden

Vandaag de V60 opgehaald en al gelijk een flinke rit van bijna 140km terug naar huis mogen maken.... rijdt heerlijk en Pilot Assist werkt erg goed.... moet zeggen dat het wel heel erg wennen is en dat je nogal snel geneigd bent om zelf te remmen of in te grijpen voordat de auto zelf bijstuurt... maar na een tijdje merk je het eigenlijk niet heel erg meer en begin je er wel op te vertrouwen....

De komende dagen helaas weinig tijd om me te verdiepen in alle instellingen en te bekijken waar ik alles wat ik standaard in de auto bij me heb, kwijt kan, want de opbergruimte is wel heeeeeel erg beperkt hoor.... Dat was in mijn BMW 5 al weinig, maar Volvo weet er in de V60 T8 nóg minder opbergruimte in te krijgen. Ook onder de vloer van de kofferbak kan je niet eens de thuislader kwijt zonder dat de klep open blijft staan....

Maar goed, daar gaan we volgende week vanzelf allemaal wel weer een plekje voor vinden, of het nou in de auto is of in de garage :lol:
Volvo V60 T8 Inscription Pebble grey (2021)
Gebruikersavatar
Jeroen
5th Gear member
Berichten: 1552
Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
Contacteer:

Mooie auto! Ben benieuwd of het R Design met flippers lukt, ik heb wel het R design stuur maar flippers kon niet bij een Inscription.
Als je gaat tinten neem dan de voorruit en voordeuren ook mee, 70% kan en mag. Scheelt echt veel warmte en een zonnebril draag ik niet meer in de auto.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription

Fototopic - Website fotografie - Facebook
Gebruikersavatar
Jeroen
5th Gear member
Berichten: 1552
Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
Contacteer:

70% tot de B stijl en daarna 30%
IMG_4280.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription

Fototopic - Website fotografie - Facebook
Gebruikersavatar
Stefan-R
2nd Gear member
Berichten: 86
Lid geworden op: 15.12.2021 - 14:41

Gave foto 8)
Wat zijn de percentages als je af fabriek de ramen laat tinten?
Volvo V60 T6 Plus - Dark - 19" - Getint glas - schuifdak - Nappa leder - kleur: Thunder Grey
Seat Leon ST 1.4 TSI FR
Volkswagen Golf 1.6TDI Business Edition
Volvo V40 D2 Summum
Gebruikersavatar
wiseguy76
2nd Gear member
Berichten: 101
Lid geworden op: 22.07.2022 - 11:22
Locatie: Uden

Jeroen schreef: 15.09.2022 - 09:14 Mooie auto! Ben benieuwd of het R Design met flippers lukt, ik heb wel het R design stuur maar flippers kon niet bij een Inscription.
Als je gaat tinten neem dan de voorruit en voordeuren ook mee, 70% kan en mag. Scheelt echt veel warmte en een zonnebril draag ik niet meer in de auto.
Uiteindelijk vind ik de flippers het minst belangrijke.... het is leuk als het er op zit, maar ik vind het dikkere stuur van de R design veel fijner dan het huidige stuur met een naad voor op het stuur (bij een wit interieur is het een wit met zwart stuur) en het feit dat het stuur verwarmd is, vind ik erg prettig.... de flippers zouden een mooie bijkomstigheid zijn, maar als dat niet kan of lukt, dan is het jammer maar niet onoverkomelijk... :-D

De ramen tinten moet ik nog laten doen inderdaad, maar daar zal ik de komende weken eens even in duiken hoe en wat.... misschien dat ik inderdaad de voorruit en de voordeuren mee pak, maar zal ook een beetje aan de kosten liggen.... ik draag al heel snel een zonnebril in de auto, ook wel met name omdat ik een polariserende zonnebril heb, waardoor alle hinderlijke schitteringen eigenlijk compleet wegvallen en vind ik erg rustig rijden....
Volvo V60 T8 Inscription Pebble grey (2021)
wasbeer2006
4th Gear member
Berichten: 888
Lid geworden op: 23.08.2021 - 20:45

Persoonlijk zou ik ramen voor nooit laten tinten, hoe licht ook in de huidige auto's en zeker de V60 is het zicht in donker en nat weer al heel beperkt in bepaalde hoeken.

Polorized is persoonlijk, net als bv blauw of een bruin/rode lens.
Ik vind het oplichten van bv gerepareerde weggedeeltes in de winter levensgevaarlijk met polirized.
Het geeft mij echt onrust. Maargoed dat is heel persoonlijk.
-V60 B4 7dct R design wit
Gebruikersavatar
Stefan-R
2nd Gear member
Berichten: 86
Lid geworden op: 15.12.2021 - 14:41

Hmm grappig dat jullie daar zoveel verschil in ervaren. Ik heb jaren met een polorized zonnebril rondgereden en heb sinds dit jaar een "normale" zonnebril, maar ik merk eerlijk gezegd daar vrij weinig van. Misschien heeft dat ook wel te maken met kwaliteitsverschil in de glazen... Alleen met het in het water kijken merkte ik echt verschil en had je door dat schitteringen werden wegenomen.
Volvo V60 T6 Plus - Dark - 19" - Getint glas - schuifdak - Nappa leder - kleur: Thunder Grey
Seat Leon ST 1.4 TSI FR
Volkswagen Golf 1.6TDI Business Edition
Volvo V40 D2 Summum
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 13720
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

Jeroen schreef: 15.09.2022 - 11:33 70% tot de B stijl en daarna 30%

IMG_4280.jpg
Mag ik even uitleg, want ik wil ook gaan tinten. Is de B stijl 70% nu het voorraam en 30% donkerder achterzijde...deze verdeling zou de XC passen
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960

Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”