Stalling en Hoes?

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Plaats reactie
Sareno
2nd Gear member
Berichten: 55
Lid geworden op: 04.07.2022 - 10:19

Ik wist niet goed waar deze vraag hoort maar verzorging van de auto lijkt ok.

Ik heb bij een boer stalling gevonden voor mijn auto. Er staan ook caravans en boten.

De stalling is niet verwarmd maar wel droog met voldoende ventilatie.

Is het dan verstandig om een ademde hoes te gebruiken?
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27061
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Kan je doen. Zorg wel dat de auto goed schoon is als je deze om de auto doet en neem er eentje met een zachte binnenkant en goede pasvorm.

Je kan hem ook zonder hoes wegzetten en dan zal er wat stof op zitten tegen de tijd dat je de auto weer uit de stalling haalt.
Ik heb het nooit gedaan.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 26990
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Ik heb nooit een hoes gebruikt, de auto schoon en droog stallen en na de stallingperiode weer even lekker schoonmaken is ook prima.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Mastiff
2nd Gear member
Berichten: 99
Lid geworden op: 07.04.2022 - 15:38

Ik heb een zus die vroeger bij hen op de boerderij ook wat caravans en dergelijke voor anderen stalde.
Vaak kunnen er ook vogels in de schuur, en als die op je auto poepen en jij ziet het pas na 3 maand, dan poets je het niet meer weg. En hoes geniet daarom voor mij de voorkeur.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”