Buitenspiegels los gelaten (V50 2010)

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
GenVonKlinkerhoffen
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06.07.2022 - 17:41

Hi,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Vorig jaar heb ik bij de Action twee anti-condens stickers gekocht voor op de buitenspiegels. De laatste tijd kwam het steeds vaker voor dat mn hele auto 's ochtends condens vrij was, behalve de spiegels. Die stickers leken wel averechts te werken. Dus ik vanmiddag die stickers er af getrokken maar nu is bij beide buitenspiegels het spiegel-glas los gekomen uit de houder. Achter de spiegels zit een soort rubberen achterplaat waar op de een of andere manier (kan niet echt vinden hoe) de spiegels vastgeplakt hebben gezeten. Omdat ik er morgen toch weer mee weg moet en ik niks anders in huis had heb ik beide spiegels met een stuk dubbelzijdig tapijt-tape op de rubberen ondergrond vast geplakt, maar ik ben erg bang dat ik daarmee niet lang van mn spiegels kan blijven genieten (en heb geen zin om ze straks van de snelweg te moeten oprapen).
Heeft iemand een idee waarmee ik de spiegels beter vast kan plakken op de rubber achtergrond?
Thanks!
Gebruikersavatar
mees
6th Gear member
Berichten: 2888
Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Poos geleden al liet er bij mij ook een spiegelglas 'spontaan' los; plaklaag oud lijkt mij.
Ook met (dun) tapijttape opnieuw beplakt.
Zit nog steeds goed vast.
Misschien juist extra goed, doordat de spiegelverwarming nogal eens aanstaat bij het wegrijden.
GenVonKlinkerhoffen
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06.07.2022 - 17:41

Oh ja, de verwarming; daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Ik kijk het wel even aan hoe het zich houdt; ik denk dat ik na het weekend wel even contcat met de garage opneem voor advies.
Dank in ieder geval!
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”