Raam gaat niet volledig open

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JonathanXC90
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 09.10.2020 - 17:55

Wie kan mij helpen?
Op een gegeven moment is het deurraam aan de bestuurderskant niet volledig open gegaan, zie foto. Het blokkeert ca. 7 cm voordat het in de deur zou moeten verdwijnen. Naar mijn weten heb ik niets geks gedaan. Ik heb in de deur gekeken of er misschien is iets zat wat het raam blokkeert. Maar dit bleek niet het geval.
Wie heeft er een suggestie voor mij hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Groetjes Jonathan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90, Geartronic, 2004, benzine, 2.9l, 316 pk, Heico tuning
HGV
2nd Gear member
Berichten: 192
Lid geworden op: 12.01.2019 - 13:47

Goedemiddag JonathanXC90,
Er is een trucje om dit o pnieuw in te leren bij het raam, de freedom of motion. Ik heb een jaar of 2á3 geleden hier wel wat over gevonden op het forum... volgens mij was het iets met op contact zetten en zelf met de knop de stand van open en van dicht instellen. Verder weet ik niet of je een warme band met je dealer hebt, maar deze kan dit ook als service voor je doen, mits je hier vaker komt, anders zal die hier vast een kleine bijdrage voor vragen?
Laat even weten of het je gelukt is of dat je dit hebt moeten laten oplossen en wat de oplossing was.

Succes!
Volvo XC90 summum (MY 2008) Obbetuning
Volvo XC70 comfort (MY2004) met Standkachel
Gebruikersavatar
JonathanXC90
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 09.10.2020 - 17:55

HGV schreef: 25.06.2022 - 14:53 Goedemiddag JonathanXC90,
Er is een trucje om dit o pnieuw in te leren bij het raam, de freedom of motion. Ik heb een jaar of 2á3 geleden hier wel wat over gevonden op het forum... volgens mij was het iets met op contact zetten en zelf met de knop de stand van open en van dicht instellen. Verder weet ik niet of je een warme band met je dealer hebt, maar deze kan dit ook als service voor je doen, mits je hier vaker komt, anders zal die hier vast een kleine bijdrage voor vragen?
Laat even weten of het je gelukt is of dat je dit hebt moeten laten oplossen en wat de oplossing was.

Succes!
Ik heb onderstaande inleermethode gebruikt maar dit hielp helaast niet.
Zijn er nog meer mogelijkheden?
De spanning van de accu is er wel af geweest. Dat was ik vergeten erbij te zetten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90, Geartronic, 2004, benzine, 2.9l, 316 pk, Heico tuning
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”