Over het niet geheel over de spiegelkap kunnen schuiven.
Ik had de oudere versie: dikke pootjes.
Paste niet op de Xc40.
Spiegels weggegeven.
Toen de 2x ramp met Emuks. Zelfs nog Emuks universeel gekocht. Verloren onderweg.
En toen zei eigen dealer: dunnere voetjes nu op Milenco. Geweldig passend en snel en goed op/af.
Maar ieder zijn eigen ervaring.....
Ervaring caravan spiegels
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 2950
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Ik heb Oppi’s, op de heenreis stond ik bij Staphorst al op de vluchtstrook om de rechterspiegel op te pakken die er af lag.
Spiegelglas kapot en gelukkig lagen er spiegels van mijn vader in de caravan.
De linker heb ik herhaaldelijk aangedraaid en daar zit de crux, je moet ze lomp vastzetten, dan is het goed.
Dingen zijn wel zeer stabiel zonder vibratie .
Spiegelglas kapot en gelukkig lagen er spiegels van mijn vader in de caravan.
De linker heb ik herhaaldelijk aangedraaid en daar zit de crux, je moet ze lomp vastzetten, dan is het goed.
Dingen zijn wel zeer stabiel zonder vibratie .
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 1st Gear member
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19.08.2020 - 12:27
Eerst de gewone Milenco's gehad op V70 en V60, bevielen prima.
Bredere (230+)caravan gekocht, de Milenco's waren te kort, dus verlengde stangen voor de Milenco's aangeschaft.
Deze bevielen niet, ze gleden iedere keer naar binnen door de winddruk hoewel ik er nog extra(3 ipv de standaard 2) klemmen op had gezet. Verschillende pogingen gedaan met extra riempjes maar ze bleven schuiven.
Emuks XL gekocht. Één keer instellen en klaar, zitten goed vast en goed zicht en éénmaal ingesteld supersnel gemonteerd.
Enige nadeel, ze passen alleen op mijn huidige(2015) V60.
Bredere (230+)caravan gekocht, de Milenco's waren te kort, dus verlengde stangen voor de Milenco's aangeschaft.
Deze bevielen niet, ze gleden iedere keer naar binnen door de winddruk hoewel ik er nog extra(3 ipv de standaard 2) klemmen op had gezet. Verschillende pogingen gedaan met extra riempjes maar ze bleven schuiven.
Emuks XL gekocht. Één keer instellen en klaar, zitten goed vast en goed zicht en éénmaal ingesteld supersnel gemonteerd.
Enige nadeel, ze passen alleen op mijn huidige(2015) V60.
VW Golf 1 2x, Fiat 132, Fiat Argenta, Fiat Croma 3x, Alfa 146 Junior TS, Alfa 156 V6, Alfa 156SW TS, V70N, nu V60 PHEV.
- Willem*
- 2nd Gear member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 03.11.2015 - 10:23
- Locatie: Veluwe
Ik heb altijd EMUK gehad naar alle tevredenheid.
HEB NOG EEN PAAR LIGGEN VOOR EEN XC60 VAN BJ. 2011
Als iemand interesse heeft....graag PB!
HEB NOG EEN PAAR LIGGEN VOOR EEN XC60 VAN BJ. 2011
Als iemand interesse heeft....graag PB!
Volvo XC60 II T5 Inscription, Scandinavian Line en veel meer opties ... MY 2018
Volvo XC60 2.0 T5 FWD Summum Powershift MY12 (b.j.11)
Volvo V70 2.4D EditionII Geartronic MY05 (2008-2015)
Volvo V70 2.5 T AWD (H5) MY98 (2000-2008)
Volvo XC60 2.0 T5 FWD Summum Powershift MY12 (b.j.11)
Volvo V70 2.4D EditionII Geartronic MY05 (2008-2015)
Volvo V70 2.5 T AWD (H5) MY98 (2000-2008)
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 161
- Lid geworden op: 10.03.2008 - 18:19
In tegenstelling tot de spatbord spiegels van Volvo vind ik de nieuwe bra vision minder..
Komt mede door de plastic motorkap en spatbord waar echt heel veel torsie in zit…
Dus veel trillen en klap op de vuurpijl van de zomer eraf geklapt..
Kon nog op tijd de vluchtstrook op rijden waardoor hij op de rand van de rechter rijstrook viel..
Wat me wel verbaasde dat het glas nog heel was..
Weet niet of ik er nog een seizoen mee weg ga..
Bij de oudere Volvo’s waar de voorkop van metaal ( steviger ) was, zat het echt veel beter..
Komt mede door de plastic motorkap en spatbord waar echt heel veel torsie in zit…
Dus veel trillen en klap op de vuurpijl van de zomer eraf geklapt..
Kon nog op tijd de vluchtstrook op rijden waardoor hij op de rand van de rechter rijstrook viel..
Wat me wel verbaasde dat het glas nog heel was..
Weet niet of ik er nog een seizoen mee weg ga..
Bij de oudere Volvo’s waar de voorkop van metaal ( steviger ) was, zat het echt veel beter..