Kofferbak hapert

Plaats reactie
JeroenVzeeland
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24.04.2022 - 07:39

Hoi,

Ik heb een vraag: regelmatig weigert mijn kofferbak om open te gaan als ik aan de achterkant de rubbere handgreep vastpak.
Na herhaaldelijk ( soms paar minuten ) drukken ontgrendeld hij meestal wel.
Ik denk zelf dat het de switch is in de handgreep maar graag hoor ik jullie idee hierover.
En belangrijker is dit zelf te verhelpen ?

Het gaat om een v60 uit 2011 met keyless entry tevens zit er een achteruitrijcamera in de unit waar volgens mij de rubberen druk knop zit.

Ps zowel met afstandsbediening dan wel knop in de auto gaat de klep ook niet open.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Stroopwafel
1st Gear member
Berichten: 32
Lid geworden op: 04.01.2022 - 16:36

Als het met de afstandsbediening ook is gok ik niet dat het de switch is, lijkt meer op een elektra dingetje.
Volvo V60 2016 D2 Momentum
myalexx
2nd Gear member
Berichten: 156
Lid geworden op: 10.03.2008 - 18:19

Is je slot nog wel gangbaar ( soepel )
Bij onze vorige auto waren de Servo motors van de deuren na een jaar of 13 om de beurt aan het overlijden..

Dus kan best zijn dat er nieuw slot in moet.. als je handig bent is het goedkoopst zelf doen
redracer
4th Gear member
Berichten: 550
Lid geworden op: 13.04.2010 - 20:33

denk toch eerder je massakabel die bijna door is en heel soms nog contact maakt . Zou m snel laten fixen is makkelijker als hij al open is.
Klein testje : Doet je ruitenwisser achter het ook soms wel of niet of heeeeel langzaam ? dan weet je genoeg kink in de kabel .
TETE
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 12.01.2014 - 11:04

Hoi Jeroen,

Heb je dit zelf opgelost gekregen? Of toch naar de garage? Ben benieuwd, heb hetzelfde euvel. Sta soms ook minutenlang te wachten tot de kofferbak opengaat, beetje genant.

Groet Rein
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”