raamfolie xc90

Plaats reactie
Tomvtzand
1st Gear member
Berichten: 14
Lid geworden op: 12.04.2022 - 22:43

Dag allen,

Op mijn mooie xc90 uit 2005 zit blauwe raamfolie op alle achterramen. Nu mist alleen het stukje op het kleine deel van de rechter passagiersdeur.
Ik las ergens dat de xc90 standaard geleverd werd met folie op de ramen, maar ik kan nergens vinden welke folie dat dan is dus ik krijg toch het gevoel dat het er later op is gemaakt.

In dat laatste geval kan ik beter bij een aantal bedrijven langs of ze hetzelfde of een zeer vergelijkbare folie kunnen plaatsen lijkt mij, wat zijn jullie ideeën hierover?

Groeten,

Tom
Urbexpeditie
7th Gear member
Berichten: 5549
Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:53

Bedrijven welk folie leveren hebben meestal een tool waarmee ze de kleur en lichtdoorlaat kunnen meten.
Dus je gedachten zijn niet zo gek.
Je kan dan terplekke kijken of je het in geheel vervangt of enkel dat ene ruitje.
Member Overland Bound
https://www.overlandbound.com/

The real Diesel Power XC70 D5 AWD - Powered by OptiTuning Sverige AB
Subaru Outback Touring 2023
volvo xc90 010
2nd Gear member
Berichten: 133
Lid geworden op: 24.07.2020 - 11:04
Locatie: vlaardingen

Jammer dat je niet even de stad vermeld waar je woont.
Ik heb mijn XC-90 uit 2005 rondom laten foliien en de prijsverschillen waren giga
Het ene bedrijf rekent voor die 7 ruiten inkl. de achterruit 850 euro en een ander 400 euro en de folie is dezelfde.
Mijn vriendin heeft de achterruit van haar auto daar ook laten doen voor 100 euro
Het bedrijf zit in Hoogvliet en werkt gewoon vanuit een garagebox bij een woonhuis en is professioneel bezig.
Dus kijk uit dat je niet teveel betaald !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”