Upgrade navigatiesysteem XC40

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
dimitripb
3rd Gear member
Berichten: 493
Lid geworden op: 22.05.2012 - 14:12

OGA244 schreef: 06.04.2022 - 19:44 Niets flauws aan ik zeg dat het niet gaat, de klant die aan de balie staat krijgt die heldere boodschap ook.
Jij suggereert op basis van verkeerde aannames dat het "tegen betaling" gewoon moet kunnen met daarna ineens een hele rij mitsen en maren.. Het kan niet en het komt niet, zeker niet via volvo.
Ik denk dat je mijn bijdrages nog eens goed moet lezen. Ik suggereer helemaal nergens dat het tegen betaling gewoon moet kunnen. Ik zeg enkel dat het technisch mogelijk is maar ook dat het er in de praktijk niet van zal komen. Dan is het geen kwestie van "Het kan niet" maar "Het komt er niet" en dat is wezenlijk wat anders. Ik vroeg me enkel af wat er tegen betaling aangeboden gaat worden in mei en dat is nu duidelijk. Nu.nl heeft blijkbaar de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12268
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Dat delen jullie dus...
Stemmingmakerij
dimitripb
3rd Gear member
Berichten: 493
Lid geworden op: 22.05.2012 - 14:12

Ik kwam hier enkel om te vragen of iemand wist wat dat bericht inhield om vervolgens beschuldigd te worden van stemmingmakerij. Lezen is toch blijkbaarbaar moeilijk voor sommigen.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12268
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Je hebt de uitleg dus niet begrepen?
dimitripb
3rd Gear member
Berichten: 493
Lid geworden op: 22.05.2012 - 14:12

Tip: lees eerst eens goed wat er precies geschreven wordt en reageer vervolgens eens minder met oneliners. Een forum als dit is er nu eenmaal om vragen te stellen en niet om door ingewijden uitgemaakt te worden voor stemmingmaker als je gewoon een vraag stelt. Je uitleg heb ik prima begrepen.
Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic.
Gesloten

Terug naar “XC40”