Plugsurfing

De volledig elektrische XC40, eerder bekend als Recharge
Plaats reactie
RensB
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 10.08.2021 - 15:00
Locatie: Julianadorp

Bij de Volvo CX40 wordt er een plugfurfing card geleverd en ik weet dat het wenselijk is dat je deze pas vlak voor gebuik moet activeren omdat de geldigheid maar 1 jaar is.
Binnekort ga ik naar zuid frankrijk en kom dan langs Ionity stations waar betreffende card gebruikt kan worden.
Heeft iemand hier al ervaring mee en worden de kortingen goed verwerkt?
dentheman1982
1st Gear member
Berichten: 13
Lid geworden op: 11.08.2021 - 13:21

RensB schreef: 22.02.2022 - 15:04 Bij de Volvo CX40 wordt er een plugfurfing card geleverd en ik weet dat het wenselijk is dat je deze pas vlak voor gebuik moet activeren omdat de geldigheid maar 1 jaar is.
Binnekort ga ik naar zuid frankrijk en kom dan langs Ionity stations waar betreffende card gebruikt kan worden.
Heeft iemand hier al ervaring mee en worden de kortingen goed verwerkt?
Ik heb een Plugsurfing kaart bij mijn C40 gekregen. Er werd niks gezegd over geldigheidsduur etc.
Ik heb een account aangemaakt in de Plugsurfing app, de kaart van Volvo gekoppeld en dan werkt het. Tijdens het laden (ook bij Ionity) pakt hij meteen de lage tarieven. Na het laden kun je meteen in de app zien wat de sessie heeft gekost.
RensB
1st Gear member
Berichten: 42
Lid geworden op: 10.08.2021 - 15:00
Locatie: Julianadorp

Via https://www.autointernationaal.nl/2021/ ... mtarieven/ werd ik erop gewezen en ook op Tweakers heeft het gestaan en dan is het vreemd dat niet elke dealer dit tegen de klant zegt.

Maar kennelijk werkt het prima en daar gaat het om.
menjo22
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29.01.2022 - 09:27

Jammer dat Paypal niet meer gebruikt kan worden als betaalmethode. Niet iedereen heeft een creditcard.
Plaats reactie

Terug naar “EX40”