Enkele problemen ? Automaat T2

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
danny3
3rd Gear member
Berichten: 320
Lid geworden op: 04.07.2020 - 21:25

- Vanmorgen toen ik de rem wilde intrappen ging dit niet en kon ik dus niet starten. …. Ik dacht even het teken in de display gezien te hebben van elektronische start onderbreking ( dus dat de sleutel niet gevonden werd ) .. na de 3 keer proberen ging het wel , nog iemand dit voorgehad ?
- en in de avond stapte ik even uit en de auto ging uit en ik moest opnieuw starten ,,, het enige verschil met de andere keren was dat ditmaal de start/stop nog aktief was , normaal zet ik dit altijd uit . Kan het daarmee te maken hebben ?
XC40 T2
Nissan Terrano II 1998 tot 2020
Gebruikersavatar
Hans Eilander
7th Gear member
Berichten: 5323
Lid geworden op: 01.08.2020 - 12:23
Locatie: G - O

danny3 schreef: 19.02.2022 - 21:21 Vanmorgen toen ik de rem wilde intrappen ging dit niet en kon ik dus niet starten. …. Ik dacht even het teken in de display gezien te hebben van elektronische start onderbreking ( dus dat de sleutel niet gevonden werd ) In de avond, stapte ik even uit, en de auto ging uit, en ik moest opnieuw starten ,Het enige verschil met de andere keren was dat ditmaal de start/stop nog actief was , normaal zet ik dit altijd uit . Kan het daarmee te maken hebben ?
Als je mogelijk geen sleutelherkenning hebt, kan je toch ook je deuren niet openen? Dus dit zal wel iets anders zijn. Je kan het nog eens proberen met de S/S uitgeschakeld. ;)
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
danny3
3rd Gear member
Berichten: 320
Lid geworden op: 04.07.2020 - 21:25

Hans Eilander schreef: 19.02.2022 - 22:52
danny3 schreef: 19.02.2022 - 21:21 Vanmorgen toen ik de rem wilde intrappen ging dit niet en kon ik dus niet starten. …. Ik dacht even het teken in de display gezien te hebben van elektronische start onderbreking ( dus dat de sleutel niet gevonden werd ) In de avond, stapte ik even uit, en de auto ging uit, en ik moest opnieuw starten ,Het enige verschil met de andere keren was dat ditmaal de start/stop nog actief was , normaal zet ik dit altijd uit . Kan het daarmee te maken hebben ?
Als je mogelijk geen sleutelherkenning hebt, kan je toch ook je deuren niet openen? Dus dit zal wel iets anders zijn. Je kan het nog eens proberen met de S/S uitgeschakeld. ;)
Met de knop op de sleutel denk het wel ?
XC40 T2
Nissan Terrano II 1998 tot 2020
Gebruikersavatar
Eildert
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 27.02.2013 - 11:17

Ik had iets vergelijkbaars. Na enkele proberen gingen de deuren pas open.
In de auto kreeg ik de melding "geen sleutel aanwezig" Starten ging dus niet.

Probleem opgelost nadat ik een nieuwe batterij in de zender/sleutel had geplaatst.
Nu reageren de deuren weer normaal en de ook de voet beweging van de achterklep.

Misschien het proberen waard.
Plaats reactie

Terug naar “XC40”