Onze Volvo V70 Limitid Edition T4 my12

Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

VolvoV70-D5 schreef: 04.04.2022 - 16:10 Hoi,
Ja de producten van stipt polish point, zijn super producten. Vooral de Interior Matt Cleaner en Real Effective Cleaner.
Heb nu een dikke maand geleden vanbinnen alles behandeld met Stipt Interior Matt Cleaner en was toen benieuwd of het daadwerkelijk ook mooi blijft, maar kan tot nu toe zeggen dat de behandelde delen er nog uitzien als toen ik het heb behandeld. Als nieuw😊. Een maand is nog kort maar kom er later weer eens op terug.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
V70halie
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26.05.2019 - 18:16

Mag ik vragen waar je de interieur verlichting hebt gekocht, ben zelf in de weer geweest met een setje van vparts en dat past prima behalve in het lampenclustertje boven de achterbank. Op de een of andere manier gaat het licht alleen aan als het lampenhoudertje net niet helemaal vast klikt en dat trilt natuurlijk steeds weer los en dan heb je geen licht. Heb daar nu maar weer de oude peertjes ingedraaid maar staat toch een beetje raar. Dank je.
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

V70halie schreef: 09.04.2022 - 20:34 Mag ik vragen waar je de interieur verlichting hebt gekocht, ben zelf in de weer geweest met een setje van vparts en dat past prima behalve in het lampenclustertje boven de achterbank. Op de een of andere manier gaat het licht alleen aan als het lampenhoudertje net niet helemaal vast klikt en dat trilt natuurlijk steeds weer los en dan heb je geen licht. Heb daar nu maar weer de oude peertjes ingedraaid maar staat toch een beetje raar. Dank je.
Beste V70halie, natuurlijk mag je dat vragen. Heb de interieur verlichting hier gekocht;
https://star.aliexpress.com/share/share ... ocialShare

Deze interieur verlichting werkt bij mij perfect, en dat voor zo weinig euro’s 😊. Heb acht jaar geleden ook zo’n setje gekocht en in de zeven jaar dat ik het in mijn vorige auto had is er niet een stuk gegaan.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

Beste lezers van mijn topic over de V70 Limitid Editions. MY12.
Nu heb ik een vraag over de verlichting. Mijn verlichting schakelaar heeft 3 standen. 0, stadslicht en dimlicht.
Op de stand 0 branden de lampen, stand stadslicht spreekt voor zich als ook de stand dimlicht.
Nu zou ik graag willen als ik de lichtschakelaar op 0 zet dat de lampen ook echt uit zijn. Is dit via Vdash te programmeren. Zo ja, is er iemand in de buurt van Beetsterzwaag die dit kan doen. Natuurlijk tegen een redelijke vergoeding. En wellicht zijn er meer mogelijkheden die het autorijden nog leuker kunnen maken. Hoor het graag.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

Nu waren de xenon’s aan de beurt. Vond de oude lampen niet je van het. Heb bij Vparts.se de xenon’s gekocht.
Had de stadslichten eerder al vervangen door leds van 6000k en nu heb ik de xenon’s ook in 6000k.
Geeft nu een mooie witte lichtopbrengst. Nu de mistlampen nog eens voorzien van leds van 6000k. Dan is het één geheel wat lichtkleur betreft. Weet iemand een leuk adres die deze lampen verkopen?😊
Vervangen van de xenon’s is echt een fluitje van een cent. Hier heeft Volvo goed over na gedacht. In nog geen kwartier heb je de klus geklaard.
8042B8C8-9346-4CED-8C45-54ADAC0EE2FE.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20404
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Als je LED gaat plaatsen let er dan op dat daar een dik koelelement aan zit, eventueel met ventilatortje. LED-lampen die 55 watt vervangen kunnen erg warm worden ...
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

Msuidgeest schreef: 24.04.2022 - 10:29 Als je LED gaat plaatsen let er dan op dat daar een dik koelelement aan zit, eventueel met ventilatortje. LED-lampen die 55 watt vervangen kunnen erg warm worden ...
Bedankt voor de tip👍🏻 Zal mij er eens in verdiepen.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
Didi01
1st Gear member
Berichten: 43
Lid geworden op: 03.12.2014 - 08:40

Hoi GBBosma,
Het is inderdaad heel leuk om te zien hoe je de auto aan het 'personaliseren' bent. Ik heb zeker inspiratie gekregen.. :-D .

Ik wil zelf -bij gebrek aan privacy glas vanaf de B-stijl- shades van Sunniboy monteren. Deze had ik op mijn XC70 ook en dat beviel prima, zowel tegen de warmte als ook de inkijk....Ik denk dat het beter aan mijn doel/wens gaat voldoen...

Maar die spoiler staat wel heel erg goed .. O) . Helaas heeft Vstore deze niet in electric silver, dat moet dus nog gespoten worden....Heb jij die van jou (of beter gezegd -je vrouw- :-) :-) ) ook laten spuiten of had je mazzel?
En ik ben ook benieuwd waar je de alu omlijsting van de lichtschakelaars vandaan hebt...Staat heel chic!

Bedankt alvast...
Volvo V70 2.5FT Ocean Race, Geartronic 200pk, LPG, MY2009, Four-C, leer en nog veel meer moois....
Volvo C70 T5 Summum, Geartronic 220pk, LPG, MY2007, leer en nog wat...
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

Didi01 schreef: 03.05.2022 - 16:14 Hoi GBBosma,
Het is inderdaad heel leuk om te zien hoe je de auto aan het 'personaliseren' bent. Ik heb zeker inspiratie gekregen.. :-D .

Ik wil zelf -bij gebrek aan privacy glas vanaf de B-stijl- shades van Sunniboy monteren. Deze had ik op mijn XC70 ook en dat beviel prima, zowel tegen de warmte als ook de inkijk....Ik denk dat het beter aan mijn doel/wens gaat voldoen...

Maar die spoiler staat wel heel erg goed .. O) . Helaas heeft Vstore deze niet in electric silver, dat moet dus nog gespoten worden....Heb jij die van jou (of beter gezegd -je vrouw- :-) :-) ) ook laten spuiten of had je mazzel?
En ik ben ook benieuwd waar je de alu omlijsting van de lichtschakelaars vandaan hebt...Staat heel chic!

Bedankt alvast...
Beste DiDi01. Wat betreft de achterspoiler, die heeft ze laten spuiten. Een vriend van ons heeft een adresje waar ze een goede en vakkundige spuiterij hebben. Zie dan ook geen kleurverschil 😊. Resultaat is geweldig. 🔝
De aluminium lichtschakelaar omlijsting heb ik hier gekocht. https://nl.aliexpress.com/item/10050012 ... pt=glo2nld
Is echt een mooie omlijsting van goede kwaliteit en dat voor weinig.

Graag gedaan.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
Didi01
1st Gear member
Berichten: 43
Lid geworden op: 03.12.2014 - 08:40

Leuk! Bedankt!!

Maarre....is die van jou nu helemaal af of staat er nog meer op stapel?
Volvo V70 2.5FT Ocean Race, Geartronic 200pk, LPG, MY2009, Four-C, leer en nog veel meer moois....
Volvo C70 T5 Summum, Geartronic 220pk, LPG, MY2007, leer en nog wat...
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

Didi01 schreef: 03.05.2022 - 20:00 Leuk! Bedankt!!

Maarre....is die van jou nu helemaal af of staat er nog meer op stapel?
Zoals het nu lijkt staat er niets meer op het programma, ben er klaar mee😂😂.
Heb nog wel gedacht om op het achterraam dit te plaatsen. https://vparts.se/nl/made-in-sweden-fon ... 01101.html
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Gebruikersavatar
gbbosma
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 04.07.2021 - 14:17
Locatie: Beetsterzwaag

Even een update, vandaag heb ik de H8 led lampen mogen ontvangen.
Deze led lampen zijn ter vervanging voor de mistlichten. Zelf vind ik het
mooier als de lichten voor allemaal de zelfde kleur hebben. Je rijd dan wel
niet vaak met de mistlichten aan, maar het staat beter. 😊😉
Nu nog de verstralers/grootlicht. Nog even uitzoeken waar ik die vandaan ga halen.
7FB78010-69C6-4D24-8011-BCBAF88C3D1B.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 Limitid Edition (MY2012)
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”