Bouw-volgorde voorbumper XC70 2014?

Plaats reactie
Cory
1st Gear member
Berichten: 30
Lid geworden op: 16.02.2006 - 00:25
Locatie: K'waard

Weet iemand mij te vertellen wat de juiste volgorde is van het opbouwen van de voorbumper?
Ik heb een poging gedaan de complete bumper vervangen (het zit rijdbaar, RDW was er akkoord mee...), maar onderaan lijnen de grote zijkappen en skidplate (zwarte onderplaat en op kleur gespoten "lip") niet goed op - en ik zie niet goed hoe dat passend te krijgen, en de kans op beschadigingen en afbreken van klemmetjes zo klein mogelijk te houden. Het uit elkaar halen van de oude onderdelen vond ik een nogal een crime, wat zit dat allemaal klem en slecht bereikbaar.

Iemand? Dank!

(edit: ik ken deze video, maar daarin wordt de hele bumper-sectie verwijderd en teruggeplaatst. Het gaat mij juist om de twee delen van de skidplate en de basis van de bumper. Overigens heb ik dezelfde ervaring als op 21:25 gemeld wordt: verwijderen is knap lastig, terugplaatsen valt vergeleken daarmee erg mee.)
©orné - kracht zit 'm in het vermogen de tong en de rechterhand/-voet te nuanceren
'97 ('04, D) V70 T-5 Exclusive AUT bordeauxrood
'14 ('21, EE) XC70 T6 AWD Polestar Summum (B6304T4 TF-80SCAWD) Seashell metallic (484) "loaded" is een understatement
... en 'n drie- en paar tweewielers
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”