Foto's V60/S60 - kleurenpalet - en de diverse uitvoeringen

Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 2792
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

@Kris Fa820373
Fraaie uitvoering zo met het Inscription exterieur en sportieve R-Design elementen in het interieur.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
2006 Saab 9-3 Cabrio 1.9 TiD Vector 20 Years Edition Hirsch - Electric Blue
Knikkerken
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 30.03.2021 - 19:32

V60 B4 (Diesel Mild Hybrid), R design uitvoering
MY 2022
Kelur: Thunder Grey
interieur: charcoal dakbedekking, stoelen: charcoalnappa/textiel combo, lederen pook, H/K audiosysteem
exterieur: getinte ruiten
Velgen: 18" Matt Black/Diamond Cut
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 B4, my 2021 (diesel), R Design, thunder grey
Getinte achterruiten, H/K audiosysteem
Business pack 2, winter pack, luxury seat pack, draadloos opladen
Zonder Motor en modelembleempje
TimN
2nd Gear member
Berichten: 63
Lid geworden op: 03.10.2018 - 20:47

V60 Inscription
Modeljaar : 2021
Motorisatie : B3
Kleur : Fuysion Red
Velgen : 18 inch 10-spaaks black diamond cut (zomer en winter)

Exterieur:
- Panoramisch dak
- Trekhaak met halfautomatische wegklapfunctie
- Keyless Entry
- Park Assist Pilot (incl. Park Assist vooraan en achteraan) + achteruitrijcamera
- Zonder motorembleem
- IntelliSafe Pro Pack
- IntelliSafe Surround incl. BLIS, Rear Collision Warning en Cross Traffic Alert
- IntelliSafe Assist: Adaptive Cruise Control + Pilot Assist

Interieur:
- Comfort seats wit leder
- Blond dakhemel
- Metal Mesh aluminium inleg in dashboard en tunnelconsole
- Stuurwiel met leder bekleed, Silk Metal inleg en Glossy Black bedieningsknoppen
- Sensus Navigation Pack
- Smartphone integratie (Apple CarPlay + Android Auto)
- Sensus navigatiesysteem incl. verkeersinfo via TMC en RTTI + gratis kaartupdates
- SIM kaart
- Light Pack 2
- Verwarmbare voorzetels
- Verwarmde ruitenwissersproeiers vooraan
- Elektrisch verwarmbare voorruit
- Verwarmbaar stuurwiel
- Elektrisch bediende bestuurderszetel met geheugen
- Elektrisch bediende passagierszetel
- Digital Audio Broadcasting (DAB+)
- Standkachel
- Dashcam achter de spliegel aangesloten op de regensensor
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Huidig: V60 B3 Inscription 2021, Fusion Red, Blond leder, Panoramadak, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, BLIS, trekhaak en nog wat opties.
V60 T5 Momentum november 2018 - Birch Light Metalic, Lederen bekleding, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, trekhaak en nog wat opties.
V60 T3 automaat, en diverse V60/S60 vanaf 2000
Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 2792
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

Ook een aparte combi, TimN.
Meestal zie je dit rood in de R-Design trim. Icm wit leder heb je een redelijk unieke V60 samengesteld...:-)
Fraai!

Denk dat het voor de overzichtelijkheid van het topic wel goed is om alleen het intitiele invullijstje te gebruiken; de combinatie van modeljaar, kleur, opties (die zichtbaar zijn aan de buitenzijde) en eigen aanpassingen die een goed beeld geven en ter keuzeinspiratie...:-)
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
2006 Saab 9-3 Cabrio 1.9 TiD Vector 20 Years Edition Hirsch - Electric Blue
wasbeer2006
4th Gear member
Berichten: 924
Lid geworden op: 23.08.2021 - 20:45

Mooi die rode, veel vinden het mooi maar durven het dan niet en komen weer op grijs, grijs, of grijs........
-V60 B4 7dct R design wit
Gebruikersavatar
Rob M
5th Gear member
Berichten: 1694
Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
Locatie: Westerwolde

Ik had rood voor de V60 ook op 1 staan, maar wilde na mijn V60OR geen wit leer meer. Dus is de binnenkleur - Amber - leidend geworden. En dat kan niet icm rood.
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1930
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

raspaardje schreef: 08.11.2021 - 11:43
Philken schreef: 05.11.2021 - 16:35 dat zit allemaal in het bussiness pack in België:
Verwarmbare voorzetels (011)
Verwarmde ruitenwissersproeiers vooraan
Koplampreinigingsinstallatie
IntelliSafe Assist: bestaat uit Adaptive Cruise Control, Pilot Assist en Curve Speed Adaptation
IntelliSafe Surround (intelligent veiligheidssysteem met dodehoekwaarschuwing,
botswaarschuwing achteraan en waarschuwing voor kruisend verkeer achteraan) (603)
Full LED koplampen inclusief actieve bochtverlichting en adaptief grootlicht (Active High Beam
II) & mistlampen lightpack binnen en buiten
Park Assist parkeerhulp vooraan
Park Assist Camera achteraan
Verwarmbaar stuurwiel
Ik blijf de verschillen per land toch bijzonder vinden; standaarduitrusting en samenstelling van pakketten.
Kan iemand een inkijkje geven hoe deze per land bepaald worden waardoor deze verschillen ontstaan? Wie doet dat op basis van welke informatie en afwegingen?
De importeur, er wordt gekeken naar welke opties er veel genomen wordt en welke niet, dan worden er pakketten samengesteld waar er bvb 3 opties inzitten die veel genomen worden(en dus redelijk duur geprijsd worden) en 2 opties die niet veel genomen worden, meestal is de prijs dan identiek aan de prijs van de 3 veel genomen opties samen en heb je de andere 2 "gratis" zo drukken ze de kost van de weinig genomen opties en kunnen ze meer vragen voor de veel genomen opties...en aangezien de voorkeuren per land/regio verschillen.... heb je per land/regio verschillen...
maar voor onze landen liggen de paketten dichter bij elkaar hoor, enige verschil is dat in NL er meer speciale series zijn waar het pakket minder kost dan in B wegens de bijtellingspolitiek)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1930
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

wasbeer2006 schreef: 08.11.2021 - 13:56 Mooi die rode, veel vinden het mooi maar durven het dan niet en komen weer op grijs, grijs, of grijs........
ik wou wel maar ik moest te lang wachten dan en had dringend een auto nodig(vorige was totallos)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Gebruikersavatar
EVO500
3rd Gear member
Berichten: 472
Lid geworden op: 20.02.2021 - 17:10
Locatie: België

Mooi wat kleuren en uitvoeringen erbij, "Timn" en "Knikkerken" ! Dank voor de moeite.
Jammer dat we niet allemaal af en toe kleuren kunnen wisselen :-) misschien in 2050 ofzo, in dashbord keuze welke kleur we vandaag gaan rijden met optie inscripion of r-design hahahaha
Was een beetje waar ik aan dacht, scrollen en diverse kleuren en uitvoeringen met direct foto's. En wat Raspaartje zegt, Interieur (interne uitvoering oplijsting) even minder belangrijk.
V60 T8 PE Crystal White Pearl (MY2021)
Laguna III GT180 (stage II)
Omega 3000-24V EVO500
Monza 3.0E '78 (handgesch.)
Kris Fa820373
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 18.07.2019 - 23:22

raspaardje schreef: 08.11.2021 - 13:15 @Kris Fa820373
Fraaie uitvoering zo met het Inscription exterieur en sportieve R-Design elementen in het interieur.
Merci, toen ik hem bestelde was hij enkel in Inscription te bestellen.
En dat interieur vond ik mooi, mijn vorige auto (Audi A6 Avant 2.7tdi quattro s-line) had zelfde idee van interieur...zwarte lederen zetels, zwarte dakhemel en alu inleg. Achteraf bleek hetgeen ik configureerde hetzelfde te zijn wat later de R-design uitvoering is geworden.
Volvo V60 T8 Inscription 2019
Gebruikersavatar
Mickyman
4th Gear member
Berichten: 798
Lid geworden op: 05.09.2011 - 19:37

Hierbij mijn wagen:

MJ early 2021
B3 benzine mild hybrid AT R-Design
720 Inscription Bursting Blue metallic
RG0R Nappa leder/Open Grid Textiel Charcoal


Power Seats
Elektrisch verstelbare passagierstoel
Geheugenfunctie voor elektrisch bedienbare stoel
Driver Assist
IntelliSafe Assist met Adaptieve Cruise Control en Pilot Assist
IntelliSafe Surround, Blind Spot Information System
Audio & Park Assist
Park Assist voor en achter
Park Assist Camera achter
Premium Audio by Harman Kardon
Verwarmbare voorstoelen
Verwarmbare Aquablade ruitenwisserbladen
Verwarmbaar stuurwiel
Nappa leder/Open Grid Textiel Charcoal
Extra getint glas in achterportieren & achterruit
Draadloos opladen telefoon
19" 5-Triple Spaaks Matt Black / Diamond Cut velg
Inscription Bursting Blue metallic
Trekhaak semi elektrisch inklapbaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 R-Design B3, Inscription Bursting Blue metallic
Knikkerken
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 30.03.2021 - 19:32

mooie kar Mickyman!
V60 B4, my 2021 (diesel), R Design, thunder grey
Getinte achterruiten, H/K audiosysteem
Business pack 2, winter pack, luxury seat pack, draadloos opladen
Zonder Motor en modelembleempje
wasbeer2006
4th Gear member
Berichten: 924
Lid geworden op: 23.08.2021 - 20:45

Philken schreef: 08.11.2021 - 20:26
wasbeer2006 schreef: 08.11.2021 - 13:56 Mooi die rode, veel vinden het mooi maar durven het dan niet en komen weer op grijs, grijs, of grijs........
ik wou wel maar ik moest te lang wachten dan en had dringend een auto nodig(vorige was totallos)
Ik heb zelf ook een witte R design besteld, ik was door het leasebedrag en het was kiezen een panorama dak of een kleur. Dus ik ga ook niet vrijuit :-) haha
-V60 B4 7dct R design wit
Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 2792
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

wasbeer2006 schreef: 08.11.2021 - 13:56 Mooi die rode, veel vinden het mooi maar durven het dan niet en komen weer op grijs, grijs, of grijs........
Ik kan me voorstellen dat er meer factoren meespelen mbt de kleurkeuze:
- Het mag niet van de werkgever
- Het leasebedrag valt hoger uit met een opvallende kleur -> is die opvallende kleur je die meerprijs waard?
- Bij particuliere koop tweedehands is de kleur ondergeschikt aan andere zaken zoals motorisering, uitvoering, opties, km stand, enz. Zo is het bij mij gegaan iig. Ik had liever een grijze T5 met veel opties dan een rode T4 met minder opties. Het perfecte plaatje komt zelden voorbij.
wasbeer2006
4th Gear member
Berichten: 924
Lid geworden op: 23.08.2021 - 20:45

Eens, Dat heb ik dus ook gedaan ik had liever een B4 met minder opties dan een B3.
Zodoende ook een gratis kleur, wit. (Alhoewel ik die wel erg goed vind staan op een R design). Maar Wel een panoramadak, 19", donkere ruiten. trekhaak ook nog zelf betalen haha.
En wit blijft een praktische kleur. Je ziet er gewoon niet zo heel veel op, al denken velen anders.

Het verschil was ook maar 25 euro per maand tussen de B3 en B4. En voor dat geld was er niet 1 optie waarvan ik dan zei, die wil ik.
Ja audio is het enige wat ik misschien ga missen, dat is standaard in mijn passat al heel goed.

Maar ik heb 20jaar niet meer dan 125PK gehad, daar was ik ff klaar mee :-)
-V60 B4 7dct R design wit
Knikkerken
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 30.03.2021 - 19:32

wasbeer2006 schreef: 09.11.2021 - 15:50 ens, Dat heb ik dus ook gedaan ik had liever een B4 met minder opties dan een B3.
Zodoende ook een gratis kleur, wit. (Alhoewel ik die wel erg goed vind staan op een R design). Maar Wel een panoramadak, 19", donkere ruiten. trekhaak ook nog zelf betalen haha.
daarover was ik dus ook aan het puzzelen.. uiteindelijk m'n stoute schoenen aangetrokken en een offerte laten opmaken die het budget overschreed.. Baas heeft het geslikt, ikke blij..
verschil in VAA (BE - inhouden op loon voor prive gebruik) was zodanig klein dat ik het waard vond..
M'n echtgenote was totaal geen fan van de kleur, maar zij moet er niet met rijden :-D
V60 B4, my 2021 (diesel), R Design, thunder grey
Getinte achterruiten, H/K audiosysteem
Business pack 2, winter pack, luxury seat pack, draadloos opladen
Zonder Motor en modelembleempje
Gebruikersavatar
Mickyman
4th Gear member
Berichten: 798
Lid geworden op: 05.09.2011 - 19:37

Ruimte voor een B4 had ik nog makkelijk in mijn budget, ook wel voor vol leer en een panodak, echter had ik dan moeten bestellen en na een jaar in een Octavia was ik wel toe aan de V60 :) overigens is de B3 meer dan snel genoeg, had liever een hogere top gehad en een snellere motor.
Volvo V60 R-Design B3, Inscription Bursting Blue metallic
Gebruikersavatar
EVO500
3rd Gear member
Berichten: 472
Lid geworden op: 20.02.2021 - 17:10
Locatie: België

Mickyman schreef: 09.11.2021 - 08:20 Hierbij mijn wagen:
Heerlijke "Bursting blue" Mickyeman :-)
V60 T8 PE Crystal White Pearl (MY2021)
Laguna III GT180 (stage II)
Omega 3000-24V EVO500
Monza 3.0E '78 (handgesch.)
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1930
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

Mickyman schreef: 09.11.2021 - 19:34 Ruimte voor een B4 had ik nog makkelijk in mijn budget, ook wel voor vol leer en een panodak, echter had ik dan moeten bestellen en na een jaar in een Octavia was ik wel toe aan de V60 :) overigens is de B3 meer dan snel genoeg, had liever een hogere top gehad en een snellere motor.
waar mag je nog hard? ik heb nog één van de laatste d3's en die snel genoeg indien nodig, meestal tuf ik rond de 110/120 op de snelweg(jaja in B mag dat nog overdag :devil: :devil: indien er geen files zijn :sick: :sick: ) en aan de lichten ben ik meestal als eerste weg en ik word niet vaak ingehaald dan of het is als de andere boven de maximum snelheid gaat... dus liever meer opties dan een snelle motor in mijn geval
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 2792
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

Voor mij telt het extra gemak waarmee het met een krachtigere motorisering gaat.
Flink versnellen zonder gestreste motor, gemakkelijk toch veel snelheid kunnen maken.

Dat hardrijden doe je idd alleen in Duitsland maar is natuurlijk ook niet spannend in een V60.
Nog wat over hebben tijdens het hardrijden, dat is wel weer fijn. Op die manier kan je jezelf altijd in een veiligere situatie manoeuvreren. Of gewoon die irritante klever op zijn nummer zetten...:-)
Laatst gewijzigd door raspaardje op 11.11.2021 - 11:17, 2 keer totaal gewijzigd.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
2006 Saab 9-3 Cabrio 1.9 TiD Vector 20 Years Edition Hirsch - Electric Blue
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”