Spotify probleem

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Deborah
1st Gear member
Berichten: 47
Lid geworden op: 07.01.2021 - 13:42

Hallo,

Dat is een tijd geleden! Hoe is het met iedereen?

Ik heb al een tijd laest van het volgende: ik heb achterin de auto een sim kaartje met een data abonnement. Als ik Spotify gebruik (ook op de laagste kwaliteit) gebeurt het regelmatig dat als een song is afgelopen, Spotify begint te bufferen. Als ik dan op de knop Volgende track klik, begint de volgende song meteen te spelen. maar als ik dus niet op volgende klik, moet Spotify eerst een tijdje bufferen voordat de volgende song begint te spelen.

Heeft iemand tips hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt

Deb
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1072
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Staat hij op shuffle? Dan heb ik dit ook wel eens.
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Deborah
1st Gear member
Berichten: 47
Lid geworden op: 07.01.2021 - 13:42

Spotify staat bij mij altijd op shuffle, ja.
Zojuist even op de niet-shuffle stand geprobeerd en daar treedt het probleem nu niet op.

Is daar iets aan te doen?

Deborah
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

ook regelmatig last van, zowel shuffle als niet shuffle.
Het bufferen schijnt een algemeen probleem te zijn (wordt ook op ander fora gemeld).
Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor deze Volvo Spotify app, maar lijkt me dat het tijd wordt voor een mooie update waarbij deze bug is opgelost.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Plaats reactie

Terug naar “XC40”