V90 '18 app installatie problemen

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eta76
4th Gear member
Berichten: 532
Lid geworden op: 08.04.2016 - 20:27
Locatie: Zuid-Holland

Nog maar een vraag..
Ik heb een internet verbinding weten op te bouwen voor de auto. Via bluetooth internet delen leek niet zo goed te werken, dus nu mijn telefoon als hotspot gemaakt.

De download manager ziet dat er updates zijn, spotify klaagt dat ik eerst moet updaten.
Als ik naar de download manager ga, kan ik proberen een update te downloaden.
Er staat heel even: Downloading 0%
Daarna springt hij op : Paused

Ik kan dan cancelen, en het nog een keer proberen. Maar niks helpt.
Ik had al gelezen, dat de motor moet draaien, ipv installatie problemen als de accu zou leeg raken, maar met de motor draaiend (of rijdend) helpt niet.

Ik heb een factory reset gedaan, maar dat mocht ook niet helpen.
De manual suggereert een trip naar de dealer, maar als ik dit zelf kan oplossen zou mooi zijn.
Volvo XC70 MY'08 D5 (185pk ++) Summun AWD Geartronic Electric Silver Afbeelding Foto's
Volvo V90 '18 D3 R-Design RICA Stage 2 / EGR / StartStop / Gearbox / iSoftloaderOnyx black Afbeelding Foto's
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 950
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Heb je gecheckt of er daadwerkelijk een internetverbinding is, bijvoorbeeld door een andere app (weer, TuneIn) te gebruiken? Soms 🤔zijn er serverproblemen bij Volvo en dan werkt het ineens na een dag weer wel.
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Hetzelfde heb ik ook gehad, na paar sec. gaat het op pauze en kon niets installeren.
Na een paar dagen weer geprobeerd, geen problemen meer. Mogelijk server probleem bij Volvo of aar deze app’s ook maar vandaan komen.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
eta76
4th Gear member
Berichten: 532
Lid geworden op: 08.04.2016 - 20:27
Locatie: Zuid-Holland

Weer informatie op halen, lukte wel. En heb het al paar dagen geprobeerd. Maar zal nog even volhouden :-)
Volvo XC70 MY'08 D5 (185pk ++) Summun AWD Geartronic Electric Silver Afbeelding Foto's
Volvo V90 '18 D3 R-Design RICA Stage 2 / EGR / StartStop / Gearbox / iSoftloaderOnyx black Afbeelding Foto's
Bart53
2nd Gear member
Berichten: 55
Lid geworden op: 24.05.2021 - 16:11
Locatie: Noord Brabant

Vanmorgen met mijn telefoon de auto verbonden met internet.
Wel een poos aan het stoeien om het voor elkaar te krijgen.
Maar nu 2 apps er op gezet.
Volgens mij moest ik ook eerst de voorwaarden accepteren.
Bij binnenhalen was het snel 100% maar gelijk er na werd er nog iets binnengehaald van de zelfde app, dat duurde langer.
Toen de apps uitgeprobeerd en ze werkten.
Volvo XC 90 T5 inscription 2019
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”