Zelf geen garage? Dan hier een prettige poets locatie in Arnhem

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Plaats reactie
XC90radio
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 10.06.2021 - 17:40

Na een zeer geslaagde poetsclinic bij Wim(Redfox) was ik al een tijdje op zoek naar droge plek met stroom om te poetsen. Via een klant kwam terecht bij Ismael en Ruud, eigenaren van garage Nieuwe kade te Arnhem. Naast een "gewone" garage verhuren ze ook ruimte om te sleutelen en in mijn geval dus om te poetsen....
Ze hebben een stuk of 8 werkplekken, er staan bruggen, er is gereedschap, stroom, water, koffie. Tegen een naar mijn idee zeer voordelige vergoeding mag je overal gebruik van maken, voor mij alleen ruimte om te poetsen, stroom en koffie(goede koffie btw). Ze hebben geen website maar staan wel op facebook....Reserveren is wel gewenst want het kan er aardig druk zijn, 026 443 5973.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arix
2nd Gear member
Berichten: 165
Lid geworden op: 29.09.2015 - 22:27
Locatie: Leiden

Mooi man :happy: Ik ga eens kijken of er in de buurt van Leiden ook zoiets is. Misschien willen ze hier wel een filiaal beginnen :] Ziet er goed uit!
Blij dat ik Volvo rij :) Blog "Zwarte Saffier"
C30 Momentum 2.4i GearTronic Black Sapphire Metallic MY2008
XC90radio
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 10.06.2021 - 17:40

Arix schreef: 07.08.2021 - 11:37 Mooi man :happy: Ik ga eens kijken of er in de buurt van Leiden ook zoiets is. Misschien willen ze hier wel een filiaal beginnen :] Ziet er goed uit!
thanks, kijk eens op dhz garages,dan vind je een hoop locaties maar niet iedere locatie wil ruimte verhuren om te poetsen,...ik heb 7,50 per uur betaald en mocht van gereedschap en brug gebruik maken indien nodig, bij een andere locatie was het tarief 10/uur, 15/uur met brug, gereedschap kwam erbij
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”