Vanaf nu zijn er opties in actieradius en vermogen. De Polestar 2 Long range Dual motor blijft de ultieme elektrische fastback performance-auto. Met diezelfde 78 kWh aandrijflijn kun je nu ook kiezen voor de Polestar 2 Long range Single motor, voor wie ver wil komen, maar niet de grenzen qua performance hoeft op te zoeken. Derde versie is Standard range Single motor, de toegankelijke game-changer van Polestar, voor iedereen die nu wil overstappen op duurzaam autorijden.
Extra veiligheidstechnologie in het Pilot-pack
Breid de veiligheidsfuncties uit met verschillende Advanced Driver Assistance Systems (ADAS). Zo heeft het Pilot-pack onder andere Cross Traffic Alert-technologie, waarbij naderende voertuigen, fietsers en voetgangers worden gedetecteerd. Als de bestuurder niet op tijd reageert, wordt het automatische remsysteem geactiveerd. Ook zitten in dit pakket de Pixel-led koplampen. Elke koplamp heeft 84 leds die afzonderlijk worden aangestuurd, zodat je altijd met groot licht kunt rijden zonder ander verkeer te verblinden. En dit zijn nog maar een paar highlights.
Ga voor premium comfort met het Plus-pack
In het Plus-pack zitten alle extra’s die het comfort in je Polestar 2 naar een subliem niveau tillen. Het panoramische glazen dak zit er bijvoorbeeld in, voor een gevoel van ruimte en licht, terwijl het gelaagde glas wel UV-stralen en hitte weert. Ook het Harman Kardon Premium Sound systeem zit in het Plus-pack, evenals de vegan WeaveTech bekleding en een nieuwe warmtepomp voor energiezuinig verwarmen en koelen.
Proefritten in Arnhem en Groningen
De proefritten op locatie waren een doorslaand succes. Honderden mensen hebben de afgelopen weken een proefrit gemaakt in de Polestar 2. Daarom gaan we terug naar Arnhem en Groningen. In de komende 3 weken zijn we er, van 15 april tot 2 mei. Woon je in het noorden of het midden van het land, dan is dit je kans om te ervaren hoe het is, om een Polestar 2 in je leven te hebben.
De Polestar 2 is nu te bestellen in 3 versies
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40649
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Paul
- Top Gear member
- Berichten: 32862
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ja heel goed! Long Range en die Single Engine versie, nette prijs 45k, helaas wil je snel dat pakket met schuifdak erop en wielupgrade zit je nog op 51k maar stuk beter dan die intro versie, als je snelheid niet nodig hebt!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Met die 408 pk ben je in het dagelijks verkeer weinig, dus welkome afgeslankte versie met wat meer actieradius, want daar heb je wél iets aan. En 231 pk is nou ook bepaald niet te weinig, zeker omdat het koppel altijd direct en volledig beschikbaar is (denk ik, want het is natuurlijk wel een zware auto). Dus goede evolutie. Nu maar hopen dat ze niet zomaar onderweg de brui eraan geven, zoals ik elders op het forum las
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5105
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Om een en ander in perspectief te plaatsen, mocht je die 408 pk (300 kW) vol kunnen gebruiken zou je de accu in 15 minuten compleet leeg trekken. Deze wagens gebruiken zo'n 250 - 300 Watt/km. Je zult nominaal maar zo'n 10% van het "geinstalleerd vermogen" van 408 pk gebruiken.Fulaks schreef: ↑14.04.2021 - 11:46 Met die 408 pk ben je in het dagelijks verkeer weinig, dus welkome afgeslankte versie met wat meer actieradius, want daar heb je wél iets aan. En 231 pk is nou ook bepaald niet te weinig, zeker omdat het koppel altijd direct en volledig beschikbaar is (denk ik, want het is natuurlijk wel een zware auto). Dus goede evolutie. Nu maar hopen dat ze niet zomaar onderweg de brui eraan geven, zoals ik elders op het forum las
- Peter-V50
- 4th Gear member
- Berichten: 843
- Lid geworden op: 10.06.2009 - 15:09
- Locatie: Twente
Je gebruikt inderdaad niet continu het maximale vermogen. Dat geldt net zo goed voor auto's met een verbrangingsmotor als voor elektrische auto's. Maar het is toch leuk om veel vermogen aan boord te hebben als je eens een keer vlot wilt wegrijden.NielsPHEV schreef: ↑14.04.2021 - 12:23Om een en ander in perspectief te plaatsen, mocht je die 408 pk (300 kW) vol kunnen gebruiken zou je de accu in 15 minuten compleet leeg trekken. Deze wagens gebruiken zo'n 250 - 300 Watt/km. Je zult nominaal maar zo'n 10% van het "geinstalleerd vermogen" van 408 pk gebruiken.Fulaks schreef: ↑14.04.2021 - 11:46 Met die 408 pk ben je in het dagelijks verkeer weinig, dus welkome afgeslankte versie met wat meer actieradius, want daar heb je wél iets aan. En 231 pk is nou ook bepaald niet te weinig, zeker omdat het koppel altijd direct en volledig beschikbaar is (denk ik, want het is natuurlijk wel een zware auto). Dus goede evolutie. Nu maar hopen dat ze niet zomaar onderweg de brui eraan geven, zoals ik elders op het forum las
Volvo XC40 P8 MY21
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Dus is 231 pk genoeg, dat bedoel je toch ? Dan zijn we het eens... En de elektromotor is efficiënter dan een verbrandingsmotor, koppel is altijd volledig beschikbaar vanaf stilstand.
Zou je met 231 pk dan niet vlot kunnen wegrijden denk je ? Zal wel meevallen denk ik. Het blijft een zware auto, een proefrit zal het uitwijzen.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 8307
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
250-300Wh/km is wel erg veel denk ik. Met een bus van 12 meter en 13 ton kan ik 650Wh/km halen. Die heeft trouwens bij 50km/u een opgenomen vermogen van zo'n 30-40kW. Zo'n lichte auto zal toch echt beter moeten kunnen.NielsPHEV schreef: ↑14.04.2021 - 12:23Om een en ander in perspectief te plaatsen, mocht je die 408 pk (300 kW) vol kunnen gebruiken zou je de accu in 15 minuten compleet leeg trekken. Deze wagens gebruiken zo'n 250 - 300 Watt/km. Je zult nominaal maar zo'n 10% van het "geinstalleerd vermogen" van 408 pk gebruiken.Fulaks schreef: ↑14.04.2021 - 11:46Met die 408 pk ben je in het dagelijks verkeer weinig, dus welkome afgeslankte versie met wat meer actieradius, want daar heb je wél iets aan. En 231 pk is nou ook bepaald niet te weinig, zeker omdat het koppel altijd direct en volledig beschikbaar is (denk ik, want het is natuurlijk wel een zware auto). Dus goede evolutie. Nu maar hopen dat ze niet zomaar onderweg de brui eraan geven, zoals ik elders op het forum las
Ik wil de uitdaging wel een keer aangaan, kijken hoe ver ik kan komen met die 231pk en 408 pk versie.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 19.06.2018 - 08:54
Configureer net een 2WD, 64 Kw, bruin interieur met houten inleg, van 45K naar 54 K want je moet een pakket noodgedwongen nemen om een andere interieurkleur te krijgen.
Als ik hem prive kocht ging ik voor de standaard en kocht een setje overtrekken in de juiste kleur, dan was ik gesteld met 1500 euro.
Nu moet ik leasen en dan komt enkel de zwarte in aanmerking, bummer...
Als ik hem prive kocht ging ik voor de standaard en kocht een setje overtrekken in de juiste kleur, dan was ik gesteld met 1500 euro.
Nu moet ik leasen en dan komt enkel de zwarte in aanmerking, bummer...
2019 V40 T2 Sport Edition
2015 V40 T4 Summum
2006 V50 2.0 D Momentum
2004 V50 2.0 D
2015 V40 T4 Summum
2006 V50 2.0 D Momentum
2004 V50 2.0 D
- V480-S60
- 8th Gear member
- Berichten: 19485
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Een setje overtrekken? 1500 euro? Ik zou dan naar een echte bekleder gaan. Kost iets meer maar is vele malen mooier.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5105
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Bij warm weer als je totaal geen verwarming hoeft te gebruiken en niet harder gaat dan 90 km/h komt je wellicht rond de 200 - 250 W/km met een P*2 maar veel beter zal het echt niet wordenJeroenSpock schreef: ↑14.04.2021 - 22:57250-300Wh/km is wel erg veel denk ik. Met een bus van 12 meter en 13 ton kan ik 650Wh/km halen. Die heeft trouwens bij 50km/u een opgenomen vermogen van zo'n 30-40kW. Zo'n lichte auto zal toch echt beter moeten kunnen.NielsPHEV schreef: ↑14.04.2021 - 12:23Om een en ander in perspectief te plaatsen, mocht je die 408 pk (300 kW) vol kunnen gebruiken zou je de accu in 15 minuten compleet leeg trekken. Deze wagens gebruiken zo'n 250 - 300 Watt/km. Je zult nominaal maar zo'n 10% van het "geinstalleerd vermogen" van 408 pk gebruiken.Fulaks schreef: ↑14.04.2021 - 11:46Met die 408 pk ben je in het dagelijks verkeer weinig, dus welkome afgeslankte versie met wat meer actieradius, want daar heb je wél iets aan. En 231 pk is nou ook bepaald niet te weinig, zeker omdat het koppel altijd direct en volledig beschikbaar is (denk ik, want het is natuurlijk wel een zware auto). Dus goede evolutie. Nu maar hopen dat ze niet zomaar onderweg de brui eraan geven, zoals ik elders op het forum las
Ik wil de uitdaging wel een keer aangaan, kijken hoe ver ik kan komen met die 231pk en 408 pk versie.
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Het fijne van de twin engine 408 pk versie is dat die continu 4 WD heeft. Dat maakt dat hij ( net als de P8) rijdt alsof je op rails rijdt. Zonder krijsende banden of doorslaande wielen. Volledig in controle. Dat was nou precies de reden waarom ik voor de P8 koos en niet voor bijvoorbeeld een Kia, Hyundai of VW. . Natuurlijk gebruik je die 408 pk zelden, maar die 660 Nm is fantastisch om te hebben.
Versies met een motor zullen het ook prima doen, maar het speciale is er vanaf.
Versies met een motor zullen het ook prima doen, maar het speciale is er vanaf.
C40 Ultimate Twin
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 27638
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Het is toch wel een goede zet om meer marktaandeel te verwerven. De echte liefhebbers kunnen altijd voor de topversie gaan.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
- Edgecrusher
- 4th Gear member
- Berichten: 582
- Lid geworden op: 14.07.2016 - 21:24
Mensen met meer leasebudget bedoel je...
2018 V40 D3 GT Business Sport + luxury + scandinavian line [SOLD] & 2018 V40 T4 GT Business Sport + luxury + scandinavian line + styling kit [SOLD]
Nu 2019 Audi A3 Cabriolet & 2023 Ford Puma ST-line X.
Nu 2019 Audi A3 Cabriolet & 2023 Ford Puma ST-line X.