Snelheidsbegrenzer

In dit board alles over alle Volvo's met Polestar tuning, zowel af fabriek als naderhand getuned.
Gesloten
ATO
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12.02.2021 - 19:45

Goedenavond iedereen,

Sinds een paar weken ben ik een gelukkige eigenaar van een Volvo V60 T8 Polestar Engineerd en zoals zo veel mensen vraag ik me af of de 180 kmh snelheidsbeperking eraf gehaald kan worden. Ik weet inmiddels dat Heico dit kan maar vraagt er een behoorlijk bedrag voor. Heeft iemand al (goede) ervaringen met andere bedrijven die dit ook mogelijk kunnen maken en hier niet zoveel geld voor vragen?

Alvast bedankt !!

Met vriendelijke groet,
ATO
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20409
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Deze discussie is eerder gevoerd en daar is nogal uiteen lopend gereageerd. Dus wat mij betreft even opzoeken en niet hier opnieuw oprakelen.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
NielsPHEV
7th Gear member
Berichten: 5096
Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13

Obbe tuning doet dit met vdash volgens mij ook voor veel minder geld
ATO
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12.02.2021 - 19:45

Dank voor de reactie(s) terug.

Ik begrijp dat hier vaker over gecommuniceerd is en dat dit ergens wat ‘gevoelig’ ligt op een bepaalde manier?

Zal de eerdere berichten in ieder geval gaan opzoeken.....

ATO
Gebruikersavatar
The Mechanic
5th Gear member
Berichten: 1436
Lid geworden op: 16.04.2018 - 19:53

Je bent je recht op garantie en eventuele coulance wel meteen kwijt.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12219
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Los van het feit dat je niet meer voldoet aan je kentekeneisen, op je coc staat 'n topsnelheid van 180km/uur
Gebruikersavatar
NielsPHEV
7th Gear member
Berichten: 5096
Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13

Het is inderdaad formeel niet toegestaan, houdt daar rekening mee en in geval van leasing al helemaal lastig. Bij de huidige auto's zie ik technisch het probleem niet zolang de banden de juiste snelheidscodering hebben, dezelfde auto reed immers een modeljaar eerder wel 250 max. Voor nieuw te introduceren modellen maak ik me wel wat zorgen aangezien men ook op max. 180 kmh zou construeren. Na dertig jaar Zweedse auto's waarvan 10 Volvo's zou de volgende zakelijke auto er toch maar zo een van een ander merk kunnen worden. Niet te vroeg juichen Oga :) we hebben prive nog een onbegrensde V90CC en een C70 en die kunnen nog een poosje mee
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12219
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Ik constateer dat het vastgelegd is in de typegoedkeuring, ik juich nergens..
Gesloten

Terug naar “Volvo Polestar tuning”