Iemand al ervaringen met Care by Volvo

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Laudy1981
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11.07.2021 - 21:01

Wat zijn de ervaringen met de levertijd van CbV auto’s? Is de aangegeven levertijd enigszins betrouwbaar? Ik heb een CbV xc40 T4 in bestelling staan. Levering in de app staat op “september” (productie gepland). 8 september ga ik op vakantie en zou de auto graag daarvóór hebben. Gebeld met CbV en zij gaven aan dat de verwachting was dat hij voor 1 september geleverd zou worden en dan nog rijklaar gemaakt moest worden. Zij zouden contact zoeken met de dealer om hem binnen die week tussen 1 en 8 september af te leveren.
In afwachting van XC40 T4 Inscription in Denim Blue
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12219
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

CbV autos hebben waarschijnlijk dezelfde leveringsproblemen als normaal bestelde volvos
Gebruikersavatar
chinagirls
2nd Gear member
Berichten: 51
Lid geworden op: 18.04.2017 - 21:10
Locatie: Almere

Laudy1981 schreef: 31.07.2021 - 17:33 Wat zijn de ervaringen met de levertijd van CbV auto’s? Is de aangegeven levertijd enigszins betrouwbaar? Ik heb een CbV xc40 T4 in bestelling staan. Levering in de app staat op “september” (productie gepland). 8 september ga ik op vakantie en zou de auto graag daarvóór hebben. Gebeld met CbV en zij gaven aan dat de verwachting was dat hij voor 1 september geleverd zou worden en dan nog rijklaar gemaakt moest worden. Zij zouden contact zoeken met de dealer om hem binnen die week tussen 1 en 8 september af te leveren.
Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat dat speelde eind vorig jaar begin dit jaar en dan ook in de periode dat er levertijden van 5 manden of meer. Op zich zouden de aangegeven data moeten kloppen maar mijn advies is neem contact op met de dealer waar hij wordt afgeleverd die hebben daar inzage in. Dan kan je ook afstemmen of ze qua planning met jou belang rekening kunnen houden. Als je al beschikt over de volvo app dan staat daar de status van je bestelling in en die was voor mij toen ook de werkelijke leverdatum.
XC40 T5 R-Design Plug-in Hybride Thundergrey

V70 D4 Summum 2014, MY15, Nordic+ Luxery, Savile Grey, Intelligent safe pro, Sensus connect/Pro, Dab+, Premium sound, Sunroof, Select leder, VOC, Standkachel, Zomer 18" Mefitis (Tech Black Matt), Winter 17" Pandora
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”