Pagina 3 van 3

VOC na garage bezoek

Geplaatst: 31.12.2020 - 22:09
door RoaldH
evkessel schreef: 26.09.2020 - 09:40
RoaldH schreef: 25.09.2020 - 20:15 Bij mij is alles gewoon zichtbaar (zeker de afgelopen 14 dagen) en inclusief de lijntjes van de gereden route.
IPhone of Android?
iPhone. Sorry dat ik het nu pas lees..

VOC na garage bezoek

Geplaatst: 31.08.2021 - 20:19
door evkessel
Guess what, ik heb eerst de VOC in de auto gedeactiveerd, toen via de dealer weer geactiveerd (want je hebt codes nodig), opnieuw toegevoegd aan de App (daarvoor was nog een tweede reset nodig door de dealer) en voila, rit details werken weer.

VOC na garage bezoek

Geplaatst: 07.12.2021 - 20:45
door Stier03
Hallo mede Volvo rijders.

Gebruik al anderhalf jaar de Volvo CAP APP naar vollen tevredenheid,. Persoonlijk vind ik het een leuke/makkelijke APP. Om bepaalde dingen te bekijken, uitlezen of naar de auto te sturen.

Maar het valt me op als ik de auto parkeer de APP blijft aangeven "Auto in gebruik" auto staat op slot. Ook het rijlogboek wordt niet geactiveerd, wie weet wat ik hier aan kan doen.

Dank jullie wel

VOC na garage bezoek

Geplaatst: 08.12.2021 - 20:37
door Niwaheli
Heb ik dit jaar ook gehad, kon er zelf niets aan veranderen. Een update door de dealer heeft het opgelost.

VOC na garage bezoek

Geplaatst: 21.01.2022 - 18:27
door FrankM
Het probleem met de route-weergave in de app is opgelost. Kennelijk is er mid 2021 een update uitgebracht voor de Volvo (alleen hybride/twin engine modellen) die een eerder geïntroduceerde fout herstelt. Met die update, die als onderdeel van Service 2.0, bij een onderhoudsbeurt vanzelf wordt geïnstalleerd ben je er echter nog niet. Je moet daarna via de app het rijlogboek tenminste 24 uur uitzetten. Daarna weer aan en presto, de ritgegevens zijn weer terug.