Condens tussen camera en voorruit V60

Plaats reactie
Geert62
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16.01.2018 - 17:35

Beste forum leden,

Nadat mijn voorruit cameramodule achter de binnenspiegel is vervangen, valt het mij regelmatig op dat er zich condens bevindt tussen de camera en de voorruit aan de binnenzijde. Na verloop van tijd is dit weer verdwenen.
Echter keert het wel iedere ochtend weer terug .

Volgens de garage zou dit te maken kunnen hebben met een lekke voorruit , maar ik heb verder geen water in de auto aangetroffen. Ook is de voorruit nog nooit vervangen .

Zijn er leden die dit symptoom herkennen of een vergelijkbare ervaring hebben.
Godtoh
3rd Gear member
Berichten: 284
Lid geworden op: 24.03.2015 - 14:24
Locatie: Arnhem

Zit meende ik ook een rubber of iets tussen de ruit en camera unit welke niet goed kan zitten.

Heb er bij mijn auto vocht tussen gehad, maar nadat hij een paar dagen verwarmd binnen heeft gestaan nergens last meer van gehad.
Wouter.a
1st Gear member
Berichten: 22
Lid geworden op: 31.12.2010 - 17:53

Ook al is je ruit nog nooit vervangen, ze liggen vaak los aan de bovenzijde van het ruit. Als je van binnenuit het raam wat aandrukt kan het zomaar zijn dat je hem een stukje omhoog drukt. Het is vaak alleen de bovenste rand die loslaat. Ook kan je het verwarmings elementje wat bij de camera zit aansturen bij de dealer met software om te testen of deze wel werkt.
Geert62
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16.01.2018 - 17:35

Na lang zoeken , bleek dat de voorruit verwarming t.b.v de Camera defect is. Dit is een separate verwarming die in de vooruit is aangebracht.
Kortom om dit te herstellen zal de complete ruit moeten worden vervangen.
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”