Pagina 1 van 1

Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 06:59
door Gilbert 20
Ik heb een Volvo Pincode ontvangen , maar zonder enige uitleg bij. Wat moet je met die pincode doen ? Moet je deze ergens invoeren ?

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 08:02
door Gouwe
Gilbert 20 schreef: Ik heb een Volvo Pincode ontvangen , maar zonder enige uitleg bij. Wat moet je met die pincode doen ? Moet je deze ergens invoeren ?
https://az685612.vo.msecnd.net/pdfs/b63 ... p17954.pdf

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 08:26
door Gilbert 20
Alvast bedankt voor de link,

Begrijp ik goed dat zolang ik volvo on call niet nodig heb ik ook met deze pin niets hoef te doen. Ik kreeg namelijk deze pin toegestuurd en als ik aan mijn volvo dealer vroeg wat ik hier moet mee aanvangen , kreeg ik als antwoord dat ik die on call knop moet indrukken en dat ze dan mijn gegevens zouden overlopen :-|

Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel weinig uitleg heb gekregen over de midden console bij het afhalen van de nieuwe wagen, dat viel wat tegen.
Ik begrijp niet al teveel over die midden console.

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 09:59
door Gouwe
Ik zou het document even doorlezen en het forum even afstruinen. Met name de Volvo On-Call app is soms heel handig en daarvoor heb je een geactiveerd systeem nodig.

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 10:55
door OGA244
zonder het aanmelden is er geen connectie tussen jou en je Volvo

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 17:15
door Gilbert 20
Hartelijk dank voor de uitleg , het is gelukt.

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 21.06.2019 - 19:23
door Ponstir
En hiermee?

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 22.06.2019 - 09:44
door Gilbert 20
Bedankt Ponstir , dit is een waardevolle tip.
Deze zou eigenkijk op een vaste plaats horen op het Forum , een grote hulp voor mensen die wat minder met de laatste techniek overweg kunnen .

Re: Volvo on call Pin code

Geplaatst: 22.06.2019 - 10:06
door BlackcurrantV70
Gilbert 20 schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel weinig uitleg heb gekregen over de midden console bij het afhalen van de nieuwe wagen, dat viel wat tegen.
Ik begrijp niet al teveel over die midden console.
Huh, wel raar van je dealer, bij mijn S90 hadden ze een uur uitgetrokken om alles uit te leggen, maar omdat het erg druk was op de dag van levering heb ik na 10min aan de man gezegd dat ik de rest wel zelf zou uitzoekem, zodat ze de andere afleveringen ook zouden kunnen doen.

Net voor ik weg reed zei de verkoper me nog dat ik steeds kosteloos nog een uurtje cursus kon aanvragen als er nog onduidelijkheden waren.

Top service noem ik dit, zo gaat het elke keer als ik bij mijn dealer lang ga.