Aha....DB200 schreef:In de stad gaat een XC70 flink aan de zuip. Evenals zijn baasje .Stadsverkeer is niet echt zijn ding blijkens de verbruiksmeter.
Vandaar dat ik zo dorstig werd in Den Bosch vanmiddag...
Aha....DB200 schreef:In de stad gaat een XC70 flink aan de zuip. Evenals zijn baasje .Stadsverkeer is niet echt zijn ding blijkens de verbruiksmeter.
Geen mooie foto maar wel van de zijkant (ik heb inderdaad zwart leren interieur):Quota schreef:Mooi om te horen, heb je voor mij een en-profiel foto van je auto? En heb jij een licht of donker interieur?Nyttland schreef: En weet je zeker dat je vanaf B-stijl doet, zelf ook de voorportieren 70% lichtdoorlatend gedaan om de overgang niet te groot te laten zijn. Nog altijd zeer tevreden met het resultaat en de werking van het blinderen
Die Pirelli banden gaan er aan. Wat mij opvalt is met Name het ongelijke slijtage patroon. Ik vind dat de blokken linksachter aan de buitenkant van de band veel meer afgesleten zijn dan rechts. De auto is niet recentelijk uitgelijnd, dus ik ga volgende week naar de dealer om er naar te laten kijken. Juist omdat de schade ook aan die kant zit, maak ik me wel een beetje sappel...DB200 schreef: Zo'n XC70 is gemaakt voor de lange afstanden, dan is het net een zwevend tapijtje.
Ik zie dat je ook die "kwaliteit" Pirelli's erom hebt zitten. Of bedoel je de schades?
Kun je gelijk even een instructie vragen m.b.t. de trekhaak. De schades lijken meer op gebruikersschades, bijv. met de fiets er langs e.d.ik ga volgende week naar de dealer om er naar te laten kijken
Volgens mij valt het nog best wel mee bij die banden,Quota schreef:Die Pirelli banden gaan er aan. Wat mij opvalt is met Name het ongelijke slijtage patroon. Ik vind dat de blokken linksachter aan de buitenkant van de band veel meer afgesleten zijn dan rechts. De auto is niet recentelijk uitgelijnd, dus ik ga volgende week naar de dealer om er naar te laten kijken. Juist omdat de schade ook aan die kant zit, maak ik me wel een beetje sappel...DB200 schreef: Zo'n XC70 is gemaakt voor de lange afstanden, dan is het net een zwevend tapijtje.
Ik zie dat je ook die "kwaliteit" Pirelli's erom hebt zitten. Of bedoel je de schades?
Het gaat om het verschil in slijtage patroon tussen links en rechts achter. Links is naar buiten toe schuin afgesleten, rechts niet.PGV90 schreef:
Volgens mij valt het nog best wel mee bij die banden,
als ik het goed heb is het een a-symetrisch profiel, vandaar het verschil van binnen tov buiten op de band.
Zo te zien heb je nog iets van 4 mm profiel, dus zouden nog wel even mee kunnen.
Maar bij twijfel gewoon een expert naar laten kijken.
Het is een all-season band (M&S type, niet het bergje/sneeuwvlokje) dus blijft een compromis.
Yup, had wel het wijkende wielscherm gezien, de rest pas daarna..toppertje schreef: wel rare schades.
je hebt de auto maar net, heeft de dealer hem zo afgeleverd?
jammerQuota schreef:Yup, had wel het wijkende wielscherm gezien, de rest pas daarna..toppertje schreef: wel rare schades.
je hebt de auto maar net, heeft de dealer hem zo afgeleverd?
En nu blijf je het dus zien, want je weet dat het er zit. Een (schrale) troost: het is al beschadigd dus kan niet meer beschadigd worden...Quota schreef:Yup, had wel het wijkende wielscherm gezien, de rest pas daarna..toppertje schreef: wel rare schades.
je hebt de auto maar net, heeft de dealer hem zo afgeleverd?
Zeker, en daar heb ik ook vrede mee, alleen het schuine afslijten van de band op die hoek baart mij zorgen..Bart schreef: En nu blijf je het dus zien, want je weet dat het er zit. Een (schrale) troost: het is al beschadigd dus kan niet meer beschadigd worden...
Zie het nu ook op je eerdere foto's,Quota schreef:
Zeker, en daar heb ik ook vrede mee, alleen het schuine afslijten van de band op die hoek baart mij zorgen..