SUBWOOFER V70 P3

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Gebruikersavatar
B3rnard
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 06.08.2018 - 23:33

Even plakken knippen van MP:
volvo 31288194
Erg mooie aanvulling op een High Performance of Premium audio - maar ik krijg het niet aangesloten : (

Ik heb af-fabriek kabels naar achteren, maar die blijken hier toch niet op te passen, en ik wil de versterker niet aanpassen. Alle schroeven zijn ook nog gesealed.

De 2 voetjes zijn halve maantjes, op internet fotos lijken dat ringen te zijn. Schroef met ring = opgelost. Verder geen kras, niks.

Hoef er niks op te verdienen, dus 285,- incl. zeer stevig verzenden.
10,- eraf bij ophalen Den Haag.

Wie eerst? Is de bijdrage aan een Rockford Fosgate p300-10.

Via ons forum nog een 10,- eraf. Groet!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door B3rnard op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ford Fiesta 1.25 PF-GL-08 '96 (R.I.P.)
Ford Fiesta 1.3 GN-RR-08 ' 98 Verkocht
Saab 9-3 Cabrio 2.0T XB-TX-30 '98 Verkocht, terug naar vorige eigenaar
Ford Fiesta ST150 TB-LS-04 '06 Verkocht
Volvo V70 T6 18-THF-5 '08 Verkocht
Volvo 245 74-RR-BL '91
Gebruikersavatar
dennis850estate
Forumsponsor
Berichten: 206
Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
Locatie: gelderland
Contacteer:

B3rnard schreef: Even plakken knippen van MP:
volvo 31288194
Erg mooie aanvulling op een High Performance of Premium audio - maar ik krijg het niet aangesloten : (

Ik heb af-fabriek kabels naar achteren, maar die blijken hier toch niet op te passen, en ik wil de versterker niet aanpassen. Alle schroeven zijn ook nog gesealed.

De 2 voetjes zijn halve maantjes, op internet fotos lijken dat ringen te zijn. Schroef met ring = opgelost. Verder geen kras, niks.

Hoef er niks op te verdienen, dus 285,- incl. zeer stevig verzenden.
10,- eraf bij ophalen Den Haag.

Wie eerst? Is de bijdrage aan een Rockford Fosgate p300-10.

Via ons forum nog een 10,- eraf. Groet!

We kunnen het ook werkend maken voor je... als enige in NL denk ik....
.
.
.
.
Website: www.volvoservice.eu
Gebruikersavatar
B3rnard
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 06.08.2018 - 23:33

Geloof ik zeker Dennis - las al veel goede dingen over Elst..!

Heb inmiddels mijn zinnen gezet op die Rockford.

Had trouwens verwacht de sub al verkocht te hebben. Geen reacties, prijs is toch netjes?
Ford Fiesta 1.25 PF-GL-08 '96 (R.I.P.)
Ford Fiesta 1.3 GN-RR-08 ' 98 Verkocht
Saab 9-3 Cabrio 2.0T XB-TX-30 '98 Verkocht, terug naar vorige eigenaar
Ford Fiesta ST150 TB-LS-04 '06 Verkocht
Volvo V70 T6 18-THF-5 '08 Verkocht
Volvo 245 74-RR-BL '91
Gebruikersavatar
Nomad
5th Gear member
Berichten: 1150
Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
Locatie: Noord-Oost Brabant

Als ik kijk naar mijn V50 waar ook een subwoofer in zat, mist er nog wat bekabeling. Ik weet niet of de V70 P3 al helemaal voorbereid is, maar je moet de glasvezel en powerconnector ook ergens vandaan halen. Daarnaast moetje ook software laden om 'm werkend te krijgen.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM

Volhelp.nl

S60, V60 en XC60 fans op Facebook
Gebruikersavatar
dennis850estate
Forumsponsor
Berichten: 206
Lid geworden op: 28.07.2005 - 22:34
Locatie: gelderland
Contacteer:

B3rnard schreef: Geloof ik zeker Dennis - las al veel goede dingen over Elst..!

Heb inmiddels mijn zinnen gezet op die Rockford.

Had trouwens verwacht de sub al verkocht te hebben. Geen reacties, prijs is toch netjes?
Het probleem is dat het werkend maken ook nog 600 kost vandaar dat het lastige verkoop is...
.
.
.
.
Website: www.volvoservice.eu
Gebruikersavatar
B3rnard
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 06.08.2018 - 23:33

Hè balen zeg. Ik wil die Rockford er nu gewoon in hebben. Stroom ligt er, en tevens de + en - van achter L en R.
Dat moet dus gewoon werken. Dacht met de Volvo sub nog minder werk te hebben.
Ford Fiesta 1.25 PF-GL-08 '96 (R.I.P.)
Ford Fiesta 1.3 GN-RR-08 ' 98 Verkocht
Saab 9-3 Cabrio 2.0T XB-TX-30 '98 Verkocht, terug naar vorige eigenaar
Ford Fiesta ST150 TB-LS-04 '06 Verkocht
Volvo V70 T6 18-THF-5 '08 Verkocht
Volvo 245 74-RR-BL '91
Gebruikersavatar
Doeke Dobma
5th Gear member
Berichten: 1290
Lid geworden op: 07.10.2009 - 22:14
Locatie: Leeuwarden

dennis850estate schreef: Het probleem is dat het werkend maken ook nog 600 kost vandaar dat het lastige verkoop is...
600? Wat moet er dan allemaal gebeuren?
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Gebruikersavatar
B3rnard
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 06.08.2018 - 23:33

Nu op MP een bod van 200,-. Ga dat denk ik accepteren, vanwege weinig belangstelling, en ik wil de Rockford graag hebben.
Iets van een beer met huid, die geschoten moest worden, maar nog niet verkocht was, en toen bleek 'ie weken later toch nog levend, zoiets.

Forum voorrang, iemand nog?!
Ford Fiesta 1.25 PF-GL-08 '96 (R.I.P.)
Ford Fiesta 1.3 GN-RR-08 ' 98 Verkocht
Saab 9-3 Cabrio 2.0T XB-TX-30 '98 Verkocht, terug naar vorige eigenaar
Ford Fiesta ST150 TB-LS-04 '06 Verkocht
Volvo V70 T6 18-THF-5 '08 Verkocht
Volvo 245 74-RR-BL '91
Blackbart
1st Gear member
Berichten: 26
Lid geworden op: 22.05.2017 - 21:44

Zit te kijken naar een upgrade voor mijn high performance setje in de vorm van een originele subwoofer voor mijn MY2012 V70
Redelijk ingelezen. en enkele van deze zeldzame exemplaren gevonden op het www….
Een van de verkopers
maakte een prijs aanpassing, waardoor het voor mij interessant genoeg leek om toe te happen.
De verkoper had een V die niet matchte met deze sub en hierdoor voor een ander systeem gekozen.

Kortom Gebeld…. Betaalt…..Verzonden….. En nu was het wachten op een bezoekje van de vriendelijke meneer van Post.nl
Zaterdag was het keurig degelijk verpakt afgegeven, waarna de verkoper mij de track en trace code doorgaf. Dus deze ingevoerd en was deze dag nog niet zichtbaar in dit systeem…..dat kan….
Zondag even weer gekeken en de zending leek actief…. Er stond dat de bezorging was vertraagd, maar dinsdag 12 maart tussen 12:45 en 15:15 zou worden bezorgd. Dit was voor mij snel genoeg.
Geduldig wachten en na mijn dagelijkse werkzaamheden hoopte ik dinsdag dus thuis een pakketje aan te treffen, dus niet…..
Snel weer track en trace getoetst, en wat bleek de bezorging was nog steeds status vertraagd en de datum en tijd van aflevering was nog steeds hetzelfde. (gepasseerd dus)
Voor mijzelf een nieuw doosje geduld geopend, en dan nog maar even afwachten……

Woensdag status ongewijzigd dus dacht ik om maar eens met Post.nl te bellen om de verwarrende status van bezorgen verklaard te krijgen….
De medewerkster van post.nl vroeg mij of ik verzender of ontvanger voor dit pakket was, en na mijn antwoord hierop gaf ze mij te verstaan dat ze middels mij hier geen enkele actie kon ondernemen.
Wel adviseerde ze mij gezien de vreemde status bij track en trace om de verzender zo spoedig mogelijk contact met hun te laten opnemen.

Bericht gedaan aan de verkoper waarin alles uitgelegd, en of hij actie wou ondernemen.
Het antwoord liet enkele dagen op zich wachten.....
Hier kwam gelukkig verandering in toen ik vrijdag een bericht van hem kreeg waarin hij zich excuseerde voor zijn late reactie en daar een goede verklaring voor gaf.
Hij gaf aan ontzettend van de gang van zaken te balen, en zou direct actie ondernemen.
Hierna hield hij mij uitgebreid op de hoogte van zijn contract met post.nl, die aangaven met meer gegevens van beide partijen een zoektocht op te starten. Binnen 5 werkdagen zou er weer contact met hem worden opgenomen.

Dinsdagavond (een ruime week na aangegeven bezorgmoment) kreeg ik wederom bericht van hem.
Het Post.nl “Recherche” team was er volop ingedoken en het vermoeden was dat het “pakketje” vanwege het formaat bij de grote pakken terecht was gekomen, alwaar hun zoektocht voort zou worden gezet. Hij was onder de indruk van de gedrevenheid van deze man en dat gaf mij weer een sprankeltje hoop…..

Had al wel in mijn hoofd dat mocht het pakketje zijn “ontvreemd” de eerstvolgende koper/eigenaar maar op waarschijnlijk een adres deze subwoofer aan de praat zou kunnen krijgen : volvoservice elst
Dit gegeven samen met het serienummer was wel weer interessant. Daar deze subs redelijk zeldzaam zijn…..

Wederom nu 4 dagen na zijn vorige, (en exact 2 weken na het verzenden) weer bericht van verkoper…. Hij was de gang van zaken met post.nl zo moe dat hij hun het bericht heeft gedaan mij het aanschafbedag terug te betalen….
Hij moet eerst het onderzoek bij post.nl volledig afwachten, werd hem verteld om eventueel aanspraak te kunnen maken op een “door hun bepaalde vergoeding”……

Vandaag (19 dagen na het afgeven van het pakketje) kwam het hoge woord eruit, “We, beschouwen uw pakketje als vermist“…..
Verkoper laat mij weten dat hij geen woorden heeft over de gang van zaken en de eindconclusie van Post.nl.
Zijn zending is niet beschadigd of defect, maar “gewoon vermist” en ter compensatie kan hij de verzendkosten vergoed krijgen.
Hij wil dit zo snel mogelijk afgehandeld hebben en bied mij aan om het aankoopbedrag terug te storten. Mijn aanbod om het verlies te delen, daar wil hij niets van weten….

Voor iedereen die wat verstuurt van waarde… Verstuur het verzekerd. Want Post.nl neemt zijn verantwoordelijkheid niet serieus, en laat een klant voor de door hun veroorzaakte vermissing opdraaien.

Bedank B3rnard voor je moeite en de afhandeling....
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Dikke pluim voor B3rnard, maar dat geldt allesbehalve voor tante post :ninja:
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gait
3rd Gear member
Berichten: 432
Lid geworden op: 27.02.2008 - 20:21
Locatie: Zwolle

Oh wat herkenbaar die reactie van PostNL. Bizar dat ze zo nonchalant reageren op een vermist pakket. You had one job...
Dikke pluim inderdaad voor B3rnard!
Gert

Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
Gebruikersavatar
Nomad
5th Gear member
Berichten: 1150
Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
Locatie: Noord-Oost Brabant

Ja zo rolt PostNL. Heb hetzelfde meegemaakt met een pakje met lagere waarde, maar je wordt gewoon weken aan het lijntje gehouden en volgens mij zoeken ze niet eens.... Als vergoeding voor alle geleden schade krijg je dan 7 euro verzendkosten op je rekening gestort. Ik verstuur nu dingen die maar iets van waarde hebben, aangetekend en verzekerd tenzij de koper het risico neemt. Wel supernetjes afgehandeld door B3rnard!
Had al wel in mijn hoofd dat mocht het pakketje zijn “ontvreemd” de eerstvolgende koper/eigenaar maar op waarschijnlijk een adres deze subwoofer aan de praat zou kunnen krijgen : volvoservice elst
Dit gegeven samen met het serienummer was wel weer interessant. Daar deze subs redelijk zeldzaam zijn…..
Ik zal ze even een seintje geven dat ze er naar uit kunnen kijken.
Laatst gewijzigd door Nomad op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM

Volhelp.nl

S60, V60 en XC60 fans op Facebook
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19843
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Dat is idd de reden dat wij aangetekend en verzekerd versturen.
Wat trouwens veel erger is...schijnbaar werken er lieden bij postnl die geen integriteit hebben en notabene dat wat ze moeten versturen voor eigen gebruik toe eigenen.
Die verdienen gewoon extra stokslagen
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

hehehe, post nl, praat me er niet van.
in de Post NL app (prive) zie ik dat er pakketjes aankomen (zonder handtekening, maar wel gefotografeerd in netjes in de app).
Dus ik lig onder de brievenbus.
Daaaaaagen lang.
Niks.

Post NL zegt : we starten onderzoek.... tsja.

Zakelijk : prima geregeld, duurt soms ff voor je gecrediteerd krijgt, maar zolang je verzekerd verstuurt en verkoopbon hebt, no problems.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Een vroegere buurman van mij werkte bij de interne recherche aldaar.... manmanman de verhalen, werkelijk ongelofelijk dat dat bedrijf niet allang onder curatele is gesteld. De beste man schaamde zich er gewoon voor dergelijke ‘collega’s’ te hebben (ze vlogen er bij bosjes tegelijk uit). De schaamteloosheid en het raffinement waarmee men te werk ging (gaat?)....
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gait
3rd Gear member
Berichten: 432
Lid geworden op: 27.02.2008 - 20:21
Locatie: Zwolle

Maar ff voor de goede orde. Er zullen ongetwijfeld individuen bij PostNL werken die het niet zo nauw nemen met of ze de pakketten afleveren, waar ze die afleveren of dat ze die mee naar huis nemen. Toch ben ik er van overtuigd dat PostNL om verschillende redenen zo'n bende is dat er ook echt daadwerkelijk pakketten ergens in een hoek belanden waar niemand ze weer terugvindt. Er worden bij mij ook wel eens pakketten afgeleverd door buren zo ver weg dat ik niet weet waar ze wonen, zonder dat ik er een briefje van in de bus heb gehad. En afgezet tegen het aantal pakketten dat verzonden wordt, valt het denk ik ook wel weer mee wat er niet op de juiste plek terecht komt.
Gert

Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6862
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Mijn vroegere buurman had er iig zijn handen meer dan vol aan samen met een aantal collega’s.... en daarbij kwamen behoorlijk wat (en bedoel ik niet een paar) rotte appels tevoorschijn...
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40455
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Zullen we het weer over de subwoofer hebben en niet meer over koeriersbedrijven svp
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Blackbart
1st Gear member
Berichten: 26
Lid geworden op: 22.05.2017 - 21:44

Blijkt dat er toch nog een staart aan mijn post.nl verhaaltje zit…..
Zo werd ik een weekje terug gebeld en zag op het scherm dat het Berend was.
Benieuwd naar wat er bij hem gaande was nam ik op.
Berend klonk verrast en vrolijk en deelde mij mee wat hem wat was overkomen…..
Hij was gebeld door JAWIE Autoparts, het bedrijf waar hij de Subwoofer had aangeschaft.
Er was een pakket bij hun bezorgd waarvan post.nl het bezorgadres maar had gebaseerd op het tape waarmee de doos was voorzien.
Het werkelijke bezorgadres (de mijne) was overplakt met meerdere barcodes van post.nl
En het leek de bezorgdienst maar logisch om niet daaronder te kijken, maar het maar te bezorgen bij JAWIE Autoparts want met hun tape was de doos beplakt….
Gelukkig waren ze bij JAWIE een stuk helderder dan bij onze pakket bezorgdienst en achterhaalde zij wie dit bij hun had gekocht… Belletje naar hem gedaan en het zaakje was bijna rond.
Berend vroeg of ik nog steeds interesse had, dan zou het rechtstreeks van JAWIE “verzekerd” naar mij worden verstuurd.
Ik had mijn blik reeds op een andere upgrade laten vallen, maar veranderde tijdens zijn verhaal weer terug en ging blij akkoord.
Pakket kwam binnen in goede staat, geld overgemaakt en nu wachten en zoeken naar ontbrekende kabeltjes en de tijd om het te installeren. :D
TNX JAWIE en B3rend
Laatst gewijzigd door Blackbart op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
B3rnard
2nd Gear member
Berichten: 67
Lid geworden op: 06.08.2018 - 23:33

HHH Briljant dit draadje, had het helemaal niet gelezen (wel op zuster forum)...
Dank voor de pluimen. Ben er goed ziek van geweest, en niet eens om €€€ maar om het gemak van het berichtje 'Beschouw als vermist', en het ongemak voor Marcel. Je koopt iets moois en het komt nooit aan.
Tot op de dag van vandaag nooit iets gehoord van PostNL. Ze weten dan ook niet dat ze zelf uiteindelijk iets bij Jawie hebben geleverd. Te gek voor woorden. En klasse van Jawie.
En nu moedig voorwaarts!
Ford Fiesta 1.25 PF-GL-08 '96 (R.I.P.)
Ford Fiesta 1.3 GN-RR-08 ' 98 Verkocht
Saab 9-3 Cabrio 2.0T XB-TX-30 '98 Verkocht, terug naar vorige eigenaar
Ford Fiesta ST150 TB-LS-04 '06 Verkocht
Volvo V70 T6 18-THF-5 '08 Verkocht
Volvo 245 74-RR-BL '91
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”