Download service niet beschikbaar

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Heel EU in 1 keer updaten gaat idd veel sneller dan land voor land. Beide gedaan maar ben nu helemaal over om EU met een USB stick te doen, in ca 40 mon klaar.
Het verschil in tijd kan zitten in dat bij geheel EU kaart niet meer beschikbaar is en dat geheugen geheel beschikbaar is voor de update.
Bij update van bijv Benelux is kaart wel beschikbaar en daarmee beperkt geheugen, die volgens mij al niet bijzonder groot is.
Als ik EU update kan ik bijv geen Spotify via app gebruiken, hapert aan stuk door.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
eta76
4th Gear member
Berichten: 532
Lid geworden op: 08.04.2016 - 20:27
Locatie: Zuid-Holland

Update van kaarten was idd via USB iets van 40min, maar hele downloaden lukt niet. En gezien ik alles verwijdert had, in de hoop dat het zou gaan werken, heb ik dus nu helemaal geen Apps. Maar misschien moet ik het er maar bij laten, als ze het morgen nog niet werkend hebben.

Mijn laatste idee is, om een SIM kaart in de auto te stoppen, misschien is hij via die manier nog iets aan het proberen, waardoor de rest hangt..
Volvo XC70 MY'08 D5 (185pk ++) Summun AWD Geartronic Electric Silver Afbeelding Foto's
Volvo V90 '18 D3 R-Design RICA Stage 2 / EGR / StartStop / Gearbox / iSoftloaderOnyx black Afbeelding Foto's
Gebruikersavatar
eta76
4th Gear member
Berichten: 532
Lid geworden op: 08.04.2016 - 20:27
Locatie: Zuid-Holland

Probleem van de app updates is opgelost, je hebt dus niet een monteur, maar een systeembeheerder nodig :-)

Vanuit Zweden/China is er remote in gelogged, en hij doet het weer. Dit hadden ze 4 dagen eerder moeten bedenken :-)
Volvo XC70 MY'08 D5 (185pk ++) Summun AWD Geartronic Electric Silver Afbeelding Foto's
Volvo V90 '18 D3 R-Design RICA Stage 2 / EGR / StartStop / Gearbox / iSoftloaderOnyx black Afbeelding Foto's
Gebruikersavatar
eta76
4th Gear member
Berichten: 532
Lid geworden op: 08.04.2016 - 20:27
Locatie: Zuid-Holland

Wel beetje jammer dat ik na een week ineens een rekening thuis krijg, mbt de 'nieuwe' software voor de radio. En dan niet eens voor het werk wat ze er aan hadden, maar omdat Volvo geld vraagt voor nogmaals de originele software te leveren.
Mijn radio zou op een niet-europese-market ingesteld hebben gestaan, daarom moest ik betalen voor 'Nederlandse software'. Terwijl de auto in NL geleverd is in 2018...
Ook konden ze mij niet vertellen op welke 'market' mijn radio stond ingesteld. Dat kunnen ze bij iedereen op zo'n manier wel een keer doen.

Klinkt bijna als een louche handelaar,:
242580833_995325604533312_8158269951701546659_n.jpg
Mogelijk heeft een vorige eigenaar een Chinese-market er in gehacked om gratis spotify of iets anders te krijgen?
Alsnog is mijn auto ooit NLs geleverd, dus nogmaals geld vragen voor de zelfde software is NOT-DONE.
Geld rekenen voor de benodigde tijd, niet onlogisch zijn, gezien net een paar maanden uit de garantie....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC70 MY'08 D5 (185pk ++) Summun AWD Geartronic Electric Silver Afbeelding Foto's
Volvo V90 '18 D3 R-Design RICA Stage 2 / EGR / StartStop / Gearbox / iSoftloaderOnyx black Afbeelding Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”