Even voorstellen Dennis

De grotere Volvo's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis1974
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26.02.2012 - 11:48
Locatie: Lelystad

Ik zal mij ook even netjes voorstellen hier.

Mijn naam is Dennis te Pas en ben inmiddels 44 jaar en wonend in Lelystad. Ik zag dat ik al sinds 2012 lid was hier :) maar heb nooit iets gepost. Dus via deze weg zal ik het nogmaals doen...
Na jaren Volvo's te hebben gereden (Volvo 855 2.5 10V, volvo 855 2.3 T5, Volvo 945 2.3 LPT, Volvo 855 2.5 10V) heb ik de overstap gemaakt naar een Audi A4 2.5TDI V6 B6. Deze auto kreeg sinds vorige week opeens een last van een tikkend geluid wat waarschijnlijk een verstuiver is. Gezien het feit dat ook de distributieriem vervangen moet worden en dat de auto inmiddels op 6 ton staat, heb ik besloten hier niet meer in te investeren en heb sinds vorige week mijzelf een "nieuwe" auto cadeau gedaan in de vorm van een Volvo S60 2.4 D5 MY2005 handgeschakeld.

Heerlijk die 5 cylinder roffel....die miste ik wel en ben er nu dus achter dat zelfs de diesel deze roffel in huis heeft :)
Ik ben al aangenaam tot de ontdekking gekomen dat de S60 net als mijn Audi een standverwarming heeft....echt een toevoeging.

Ik al wat To Do's op de lijst staan:
Ik heb een rammel in de linker voordeur. Ik vermoed dat dit net als mijn oude Volvo's een raamgeleider is die los zit... Dus ik zal eens moeten uitvogelen hoe alles los te krijgen en daarbij te komen.
De linker buiten spiegel reageert niet goed op de verstelling en ik zie op snelheid het glas bewegen.
En er zit een aftermarket alarm in (DEFA 801 CAN) welke een beetje een eigen willetje heeft dus die wil ik er graag uit laten halen als dat kan.

Ook zit er geen Bluetooth etc... in de auto. Gezien ik veel bel en muziek wil luisteren is dat een must.
Ik heb dus een van de volgende modules op het oog (ben erg benieuwd naar ervaringen:
Tevens ben ik na het doorlezen op dit forum ook geïnteresseerd geraakt naar een CFE Plus module.... Dus die staat ook op het lijstje gezien veel functies die standaard op de Audi zaten helaas niet standaard op de Volvo zitten. Maar dit kan dus via de CFE module wel begrijp ik.

Kortom...ik heb nog veel te lezen om deze auto eigen te maken.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Wat foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dennis1974 op 01.01.1970 - 01:00, 9 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”