VOC app registreert geen ritten meer

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Simon.M
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 16.04.2018 - 13:20

Hi!

Sinds 29 augustus 2018 registreert mijn v60 D6 Hybride uit 2013 geen ritten meer.
Een belletje naar VOC (op 1-09-18) resulteerde in een antwoord dat er een grote storing was..

Een ritje langs de garage resulteerde in dat de medewerker zijn Volvo wel registreerde.. De mijne dus niet.
Er werd mij gevraagd even geduld te hebben , het zal vanzelf wel weer in orde komen.

Mijn vraag is eigenlijk. : Hebben meer mensen dit probleem?


Groet,
Simon

V60 D6 Hybride 2013
Gebruikersavatar
RoaldH
6th Gear member
Berichten: 3919
Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
Locatie: Utrecht

Simon.M schreef: Hi!

Sinds 29 augustus 2018 registreert mijn v60 D6 Hybride uit 2013 geen ritten meer.
Een belletje naar VOC (op 1-09-18) resulteerde in een antwoord dat er een grote storing was..

Een ritje langs de garage resulteerde in dat de medewerker zijn Volvo wel registreerde.. De mijne dus niet.
Er werd mij gevraagd even geduld te hebben , het zal vanzelf wel weer in orde komen.

Mijn vraag is eigenlijk. : Hebben meer mensen dit probleem?


Groet,
Simon

V60 D6 Hybride 2013
Ja, dit is een herkenbaar probleem. De oplossing zou zijn om je app te updaten en opnieuw in te loggen. Je hebt dan wel je oorspronkelijke pincode nodig.
Bij mij is het aanmelden nog niet gelukt (na hulp van de dealer). Blijkbaar moet je na de reset door de dealer nog 24u wachten. Ik laat je morgen weten of alles werkt, voordat je niet meer kunt inloggen.
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”