V40 Sensus opgeslagen locaties verdwenen

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Franswa
5th Gear member
Berichten: 1188
Lid geworden op: 05.01.2007 - 16:46
Locatie: Z-Holland

In mijn Sensus navigatie had ik een aantal mappen met opgeslagen locaties, b.v. Werk, persoonlijk, Frankrijk etc.
Nu zijn die mappen verdwenen. Locaties waar ik al eens geweest ben staan nog wel in vorige bestemmingen.
Wil ik nu zo,n locatie opslaan in een nieuwe map dan laat hij wel de mappen zien die ik al eens gemaakt heb, dus ze bestaan wel ergens.
Ik vind dit behoorlijk irritant want ik had b.v. al mijn vakantiebestemmingen er al in gezet maar die zijn nu niet meer te vinden, ook niet in vorige bestemmingen want daar ben ik nog niet geweest.
Doe ik iets verkeerd of begint Sensus het op te geven?
V40 T3R Polar + Sport GT
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Ook een bekend probleem die bij mij al een paar keer heeft voorgedaan. Wat de oorzaak is, weet ik niet maar volgens mij komt dit vaker voor.
Wel heel vervelend trouwens als je denkt dat je adres hebt opgeslagen en dan op eens weg is.....
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
Franswa
5th Gear member
Berichten: 1188
Lid geworden op: 05.01.2007 - 16:46
Locatie: Z-Holland

Ik denk dat ik nu alles er maar weer in zet en dan een backup hiervan op een USB stick zet. Voor de toekomst zullen we maar zeggen.
Het doet me in ieder geval deugd dat ik niet de enige ben.
V40 T3R Polar + Sport GT
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1931
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

ik heb dit ook met mijn v60 van 2017, in het begin dacht ik dat het aan mij lag(slecht geheugen) nu eens een lijstje gemaakt wat ik er allemaal had instaan en welke ik erbij voeg en idd, er ontbreken er redelijk veel...

gelukkig heb ik nog mijn tomtommeke
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”