Is met mijn V90 al een lijdensweg van dag 1. Is een ontwerpfout die men niet kan oplossen, heeft met die rare bladveer te maken achteraan. Eigenlijk een stom ontwerp om kosten te besparen. Probleem is ook steeds tussen 120 en 140 km/u. Het enige wat soelaas kan brengen is de wielen laten balanceren op een Hunter, maar men krijgt dit eigenlijk nooit perfect. De ene persoon voelt er niets van, de andere ergert zich blauw. Mijn dealer heeft zich zo een toestel al zelf aangeschaft, dit wil al veel zeggen.
Luchtvering achteraan nemen volgende keer dus
V90 vibratie bij snelheden 120 - 140km
- diesel01
- 8th Gear member
- Berichten: 19847
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Hier nog steeds geen trilling.(gelukkig)
Heb de Dunlop WD5 net vervangen voor Alpin 5 van Michelin en ook deze zijn perfect.
Met de Pilot sport 4 ook 0 trilling.
En die zijn allemaal gemonteerd door een jongeman zonder fancy handel, gewoon gemonteerd en gebalanceerd op een simpel apparaat en door mijzelf onder de auto gezet.
Beide sets zijn super stil, 18" voor de Alpin 5, 19" voor de Pilot sport 4.
Heb de Dunlop WD5 net vervangen voor Alpin 5 van Michelin en ook deze zijn perfect.
Met de Pilot sport 4 ook 0 trilling.
En die zijn allemaal gemonteerd door een jongeman zonder fancy handel, gewoon gemonteerd en gebalanceerd op een simpel apparaat en door mijzelf onder de auto gezet.
Beide sets zijn super stil, 18" voor de Alpin 5, 19" voor de Pilot sport 4.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- eta76
- 4th Gear member
- Berichten: 532
- Lid geworden op: 08.04.2016 - 20:27
- Locatie: Zuid-Holland
Enkel voorwiel aandrijving?
Of met een AWD? Dan misschien speling op de achteraandrijfas naar wiel overbrenging?