Web versie Handleiding RTI V40 MY 2014

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Ik heb de app (Android versie) waarmee ik de Instructieboekjes van mijn auto op mijn smartphone of tablet kan raadplegen, geïnstalleerd.
Deze handleidingen wil ik ook graag op mijn computer (iMAC) kunnen raadplegen.
Echter het Instructieboekje van de auto zelf (pdf-bestand) kan ik wel vinden op mijn smartphone, tablet en op de supportsite van Volvocars.nl maar het Instructieboekje voor het RTI systeem niet! Ook niet op de website van Volvocars.nl dus.

Voor degenen die deze app niet kennen of geïnstalleerd hebben.

Als ik hem opstart krijg ik (van li naar re) achtereenvolgens de volgende schermen in beeld.

Afbeelding

Na activeren van het laatste scherm kan ik dus door het hele Instructieboekje 'bladeren'.

Iemand enig idee waar ik het pdf-bestand van het Instructieboekje van het RTI - systeem kan vinden op mijn smartphone (Galaxy S7) en tablet (Galaxy Tab E) of waar ik de NL-webversie kan downloaden zodat ik het ook op mijn PC kan raadplegen?

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Stop maar met reageren want gevonden! Op de supportsite van Volvo Cars Nederland onder V40 2013 AT 1220. Ik ga er maar vanuit dat er niets gewijzigd is m.i.v. MY14 omdat onder dat MY niets wordt vermeld over het RTI-systeem.
Wel stom trouwens dat ik niet eerder op het idee gekomen ben om eens bij een eerder MY te kijken ........

Rob
Laatst gewijzigd door gsx750r op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”