Alarm

De XC90 wordt na 12 jaar vervangen door de nieuwe XC90
Plaats reactie
cirrusflyer
1st Gear member
Berichten: 31
Lid geworden op: 04.04.2015 - 09:22

Ik heb mijn auto sinds eind november en sinds die tijd is al een keer of 12 het alarm afgegaan. Elke keer een SMSje en melding van on call en soms belt er ook nog iemand, niet altijd om 1 of andere reden. Hebben meer mensen hier last van?

In het SMSje staat trouwens steeds 'Annuleer het bericht of bel <xxx>'. Hoe 'annuleer' ik 'het bericht'? Wat bedoelen ze daarmee?
vaudi
5th Gear member
Berichten: 1032
Lid geworden op: 26.12.2013 - 20:33

Maar dit kan de dealer je vast wel vertellen / uitleggen bij de auto....
Harryeast
2nd Gear member
Berichten: 82
Lid geworden op: 23.01.2015 - 21:57

Volgens mij vrij zeldzaam dit voorval. Ik zou eens goed bij de dealer het alarmsysteem lagen nakijken
Gebruikersavatar
V60_PHEV
4th Gear member
Berichten: 534
Lid geworden op: 01.02.2013 - 18:05

Bij mij gebeurt dit ook met enige regelmaat, met name 's ochtends.
Volgens mij komt het door de pre-conditioning, de auto is altijd aan het voorverwarmen als het alarm afgaat.

Ik weet niet hoe je het bericht annuleert, misschien is de auto even open en dichtdoen al genoeg?
Ik vind het wel opvallend dat ik al een paar keer gebeld ben door een dame van Volvo On Call om me te melden dat mijn alarm is afgegaan, maar ook meerdere keren ben ik niet gebeld (zonder dat ik het alarm zelf heb uitgezet)
Het al dan niet gebeld worden komt mij wat willekeurig over. Ik krijg wel telkens een SMS-je en een bericht van de VOC App
Plaats reactie

Terug naar “XC90 vanaf MY2015”