Pagina 1 van 1

Tomtom kaartupdate, duurt wel erg lang na betaling.

Geplaatst: 07.01.2016 - 09:46
door NicoV40
Leuk, die kaartupdate van TomTom.

Via het programma TomTom HOME een kaart gekocht (mijne is al 5 jaar oud), direct betaald via PayPal, maar nog geen activeringscode ontvangen.
Je zou nu toch verwachten, dat als je direct betaald met creditkaart, je onmiddellijk je product hebt.
Bij hen blijkbaar niet.

Afbeelding

Heb al wat research gedaan op internet, daar is soms sprake van een week alvorens er een activeringscode ontvangen is.
Leven ze daar nog in de jaren 90 bij TomTom?

Re: Tomtom kaartupdate, duurt wel erg lang na betaling.

Geplaatst: 07.01.2016 - 13:09
door V50 R
Blijven ademhalen ;)
Even bellen met de klantenservice van tomtom. Heb dit ooit gehad met live services en ze loste het direct op. Zeker met de oudere hardware loopt er nog wel eens wat verkeerd.

Re: Tomtom kaartupdate, duurt wel erg lang na betaling.

Geplaatst: 07.01.2016 - 13:33
door Oceanracer
Misschien heb je zelf ook wat verkeerd gedaan, kan ook hè...

Gewoon bellen, wordt het direct opgelost.

Re: Tomtom kaartupdate, duurt wel erg lang na betaling.

Geplaatst: 07.01.2016 - 22:48
door NicoV40
Foutje in hun systeem ergens..
Uiteindelijk opgelost geraakt. Wel gek dat er enorm veel mensen zijn die dezelfde problemen hebben gehad.
Die nieuwe software geraakt niet in een keer op het toestel, als ik ooit naar Spanje wil rijden even het ding terug aan de computer hangen.