Samsung S6 aansluiten op IMIV

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
robertslaat
3rd Gear member
Berichten: 333
Lid geworden op: 26.02.2006 - 16:03
Locatie: Twente

Ik heb een IMIV in mijn V70. Op dit moment zit er een IPOD aangekoppeld in de middenconsole. Nu wil ik graag ipv van de IPOD mijn mobiele telefoon (Samsung S6) koppelen aan de IMIV. Ik heb dit geprobeerd met een omvormer van IPOD naar mini-jack, dit werkt niet. Ook heb ik geprobeerd om de Samsung aan te sluiten via de tulpkabels (rood en wit) op de IMIV naar mini-jack welke in mijn Samsung gaat. Ook dit werkt niet.

Is dit überhaubt mogelijk wat ik wil?
Laatst gewijzigd door robertslaat op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Neem even contact op met Bob van Volvotech. That's the place to be.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Sowieso kan het via de Aux ingang. (andere bron kiezen).
Beste is denk ik echter om een Bluetooth dock op je 30pins aansluiting te schuiven zodat je via Bluetooth audio kunt streamen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
rsnhakan
8th Gear member
Berichten: 15366
Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
Locatie: Thuis
Contacteer:

Bluetooth dock? Weer wat geleerd. Thanks!
Laatst gewijzigd door rsnhakan op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
robertslaat
3rd Gear member
Berichten: 333
Lid geworden op: 26.02.2006 - 16:03
Locatie: Twente

@ Volvotech, kan ik ook mijn carkit (nokia) welke werkt met bluetooth nog tegelijkertijd gebruiken als ik zo'n bluetooth dock gebruik om audio te streamen?
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Ja dat kan. Bellen en muziek streamen zijn 2 verschillende protocollen en kunnen tegelijk gekoppeld en actief zijn.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
robertslaat
3rd Gear member
Berichten: 333
Lid geworden op: 26.02.2006 - 16:03
Locatie: Twente

Joepie!

Thanks voor de snelle reactie!
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
Gebruikersavatar
robertslaat
3rd Gear member
Berichten: 333
Lid geworden op: 26.02.2006 - 16:03
Locatie: Twente

@ VolvoTech. Het wil me niet lukken de twee tegelijkertijd te verbinden. Ook is het zo dat als ik de BT dock module welke in de i-phone stecker koppel en verbindt middels BT ik ook niet meer kan bellen, dwz als iemand belt kan ik wel opnemen maar hoor ik niets en de ander kan mij ook niet horen.

Beide BT modules (carkit en dock) kan ik niet beiden tegelijk verbinden. Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hangt helemaal van je telefoon af. Bij iphone gaat dit automatisch goed, bij samsmung etc is het vaak nodig om aan te geven welk BT device waarvoor gebruikt moet worden. Na een update van het toestel willen die instellingen wel eens weg zijn.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”